Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Tim trutht
Tim
Wereldberoemd



jep ik truth
BEN GEEN SNELTREIN
wie durft cool

-Gewndoline: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-FABQUEEN: Ik vind jou echt geniaal xd just be fab xd
-Veela: 
Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Soepie: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-KUIFJE: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Teenldle: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Ikk: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-Bram: Ik vind je gewoon iritant
-Angel: JE BENT MIJN ALLER BESTE VRIENDIN IK WIL JE NOOIT MEER KWIJT <3
-Riraito: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
-LiBrainPain: Ik ken je niet en ik zie je ook bijna nooit, dus ik kan nog niks zeggen xd
Anoniem
YouTube-ster



Weet niet of je me kent, maar ga je gang :d
FABQUEEN
YouTube-ster



le me.
Soepie
Karaoke-ster



Weet niet of je me kent, maar ga je gang <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Hey long time no see
Tianmi
Straatmuzikant



Weet niet of je me kent, maar ga je gang <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Anoniem
Wereldberoemd



ik durf

ben dana-die-durft
ikk
YouTube-ster



Hoi.
Account verwijderd




Just truth me ♥
Anoniem
Wereldberoemd



Oke (:
WitchHazel
YouTube-ster



:3
Anoniem
Wereldberoemd



x
Account verwijderd




Je kent me niet denk ik x)
FABQUEEN
YouTube-ster



yes ik ben fab
Azelf
Straatmuzikant



Ik heette gisteren nog Hoothoot... Idk of je me kent xD 
Tim
Wereldberoemd



ja lama, ik ken bijna niemand van jullie XD
Anoniem
Wereldberoemd



fxck ik dacht dat we bff waren
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste