Weronika schreef:
*oldies weten dit nog* werd er gezegd dat de prijzen in de winkels ook omlaag zouden haar.. maar nu zie je nogsteeds kleding voor 1.000? Dat was ook de prijs voor de pd verlaagd was dus ehh ja
*oldies weten dit nog* werd er gezegd dat de prijzen in de winkels ook omlaag zouden haar.. maar nu zie je nogsteeds kleding voor 1.000? Dat was ook de prijs voor de pd verlaagd was dus ehh ja


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
