Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wil je wat voor me doen
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik wil 50 abonnees op m'n blog ik moet er nog 20 wil jij me helpen? :d
Anoniem
Wereldberoemd



Dat laat maar weer zien wat mensen van je blogs vinden.
Lefacumis
Wereldberoemd



Dat laat maar weer zien wat mensen van je blogs vinden.

O wat dan als ik vragen mag? :)
Anoniem
Wereldberoemd



Dat laat maar weer zien wat mensen van je blogs vinden.

O wat dan als ik vragen mag? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Véél mensen lezen je blogs echt graag!!
Lefacumis
Wereldberoemd



Wat jij vindt he :d
Ik zie jou ook altijd met commentaar op alles maarja mijn mening he ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Wat jij vindt he <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Ik zie jou ook altijd met commentaar op alles maarja mijn mening he <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ik vind het prima als dat jouw mening is hoor, in tegenstelling tot anderen heb ik er geen problemen mee wanneer mensen hun mening uiten, zolang ze het maar op een fatsoenlijke manier kunnen brengen, zonder in caps te typen en zonder scheldwoorden. Jammer genoeg (voor jou dan) ken je me duidelijk niet als je denkt dat ik altijd commentaar heb, ik doe namelijk genoeg goede dingen op deze site, jammer dat die dan nooit genoemd worden. Hé?
Lefacumis
Wereldberoemd



Wat jij vindt he <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>
Ik zie jou ook altijd met commentaar op alles maarja mijn mening he <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ik vind het prima als dat jouw mening is hoor, in tegenstelling tot anderen heb ik er geen problemen mee wanneer mensen hun mening uiten, zolang ze het maar op een fatsoenlijke manier kunnen brengen, zonder in caps te typen en zonder scheldwoorden. Jammer genoeg (voor jou dan) ken je me duidelijk niet als je denkt dat ik altijd commentaar heb, ik doe namelijk genoeg goede dingen op deze site, jammer dat die dan nooit genoemd worden. Hé?

Ja maar ik heb het niet over goede dingen die je doet? 
Weetje mijn fout ik denk niet dat ik hier op inga (Wat ik inmiddels al deed)
Anoniem
Wereldberoemd



Wat jij vindt he <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>
Ik zie jou ook altijd met commentaar op alles maarja mijn mening he <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Ik vind het prima als dat jouw mening is hoor, in tegenstelling tot anderen heb ik er geen problemen mee wanneer mensen hun mening uiten, zolang ze het maar op een fatsoenlijke manier kunnen brengen, zonder in caps te typen en zonder scheldwoorden. Jammer genoeg (voor jou dan) ken je me duidelijk niet als je denkt dat ik altijd commentaar heb, ik doe namelijk genoeg goede dingen op deze site, jammer dat die dan nooit genoemd worden. Hé?

Ja maar ik heb het niet over goede dingen die je doet? 
Weetje mijn fout ik denk niet dat ik hier op inga (Wat ik inmiddels al deed)

Jawel, je zegt dat ik 'altijd' overal commentaar op heb, waarvan jij ook weet dat dat niet waar is, mits je even na zou denken.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld