Riraito schreef:
Yasmine schreef:
Wat jij vindt he

Ik zie jou ook altijd met commentaar op alles maarja mijn mening he

Ik vind het prima als dat jouw mening is hoor, in tegenstelling tot anderen heb ik er geen problemen mee wanneer mensen hun mening uiten, zolang ze het maar op een fatsoenlijke manier kunnen brengen, zonder in caps te typen en zonder scheldwoorden. Jammer genoeg (voor jou dan) ken je me duidelijk niet als je denkt dat ik altijd commentaar heb, ik doe namelijk genoeg goede dingen op deze site, jammer dat die dan nooit genoemd worden. Hé?