Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik raak mn (D) badge nog kwijt..
Anoniem
Straatmuzikant



Als ik niet nog erm.. 3 outfits maak volgens mij deze maand. Maar man.. geen zin :')
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wuuut, zijn daar regels voor dan? ;____;
Anoniem
Straatmuzikant



Wuuut, zijn daar regels voor dan? ;____;

Sinds vorige maand ofzo haha. Voorheen moest je maar kijken of je wat inzond en wanneer.
Maargoed zo kwamen er inactieve D's dus dat was niet erg handig.

Dus nu moeten we iedere maand 3 setjes insturen waarvan minstens 1 voor heren*. Maar het liefste 2 voor dames en 2 voor heren.

Als je dat een keer niet doet omdat er wat tussen komt valt er wel te overleggen.. maar in principe moet je dan A) je gemiste ontwerpen op korte termijn inhalen of B) word dan je badge weggehaald. 

Maar goed punt is nu.. de maand loopt alweer op zn einde en ik heb nog maar anderhalve set ingestuurd xd

*heren en dames klinkt wel veel beter dan jongens en meiden, ne? o3o
Sophrosyne
Straatmuzikant



Wuuut, zijn daar regels voor dan? ;____;

Sinds vorige maand ofzo haha. Voorheen moest je maar kijken of je wat inzond en wanneer.
Maargoed zo kwamen er inactieve D's dus dat was niet erg handig.

Dus nu moeten we iedere maand 3 setjes insturen waarvan minstens 1 voor heren*. Maar het liefste 2 voor dames en 2 voor heren.

Als je dat een keer niet doet omdat er wat tussen komt valt er wel te overleggen.. maar in principe moet je dan A) je gemiste ontwerpen op korte termijn inhalen of B) word dan je badge weggehaald. 

Maar goed punt is nu.. de maand loopt alweer op zn einde en ik heb nog maar anderhalve set ingestuurd xd

*heren en dames klinkt wel veel beter dan jongens en meiden, ne? o3o

Ohw oef stoute Jaimy, dan heb ik nog wel een best wel makkelijke functie, gwn elke vrijdag, zaterdag en zondag verhaaltjes verzinnen over de updates van vp en op Facebook plaatsen AHAHAH
Anoniem
Straatmuzikant



Wuuut, zijn daar regels voor dan? ;____;

Sinds vorige maand ofzo haha. Voorheen moest je maar kijken of je wat inzond en wanneer.
Maargoed zo kwamen er inactieve D's dus dat was niet erg handig.

Dus nu moeten we iedere maand 3 setjes insturen waarvan minstens 1 voor heren*. Maar het liefste 2 voor dames en 2 voor heren.

Als je dat een keer niet doet omdat er wat tussen komt valt er wel te overleggen.. maar in principe moet je dan A) je gemiste ontwerpen op korte termijn inhalen of B) word dan je badge weggehaald. 

Maar goed punt is nu.. de maand loopt alweer op zn einde en ik heb nog maar anderhalve set ingestuurd xd

*heren en dames klinkt wel veel beter dan jongens en meiden, ne? o3o

Ohw oef stoute Jaimy, dan heb ik nog wel een best wel makkelijke functie, gwn elke vrijdag, zaterdag en zondag verhaaltjes verzinnen over de updates van vp en op Facebook plaatsen AHAHAH

Beter verwerk je mij in al je verhaaltjes. VP needs more Jaimy.

Oh btw, je forumplaatje lijkt op iemand die aan het rukken is.. nouja tot dat ie op de grond ligt. Dan bounced het gewoon op en neer. 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Sinds vorige maand ofzo haha. Voorheen moest je maar kijken of je wat inzond en wanneer.
Maargoed zo kwamen er inactieve D's dus dat was niet erg handig.

Dus nu moeten we iedere maand 3 setjes insturen waarvan minstens 1 voor heren*. Maar het liefste 2 voor dames en 2 voor heren.

Als je dat een keer niet doet omdat er wat tussen komt valt er wel te overleggen.. maar in principe moet je dan A) je gemiste ontwerpen op korte termijn inhalen of B) word dan je badge weggehaald. 

Maar goed punt is nu.. de maand loopt alweer op zn einde en ik heb nog maar anderhalve set ingestuurd xd

*heren en dames klinkt wel veel beter dan jongens en meiden, ne? o3o

Ohw oef stoute Jaimy, dan heb ik nog wel een best wel makkelijke functie, gwn elke vrijdag, zaterdag en zondag verhaaltjes verzinnen over de updates van vp en op Facebook plaatsen AHAHAH

Beter verwerk je mij in al je verhaaltjes. VP needs more Jaimy.

Oh btw, je forumplaatje lijkt op iemand die aan het rukken is.. nouja tot dat ie op de grond ligt. Dan bounced het gewoon op en neer. 

Sure maar dan moet je wel in hall of fame komen, plaats een of twee of je moet het nieuwsoverzicht van het nvdd op zondag behalen. (a)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ohw oef stoute Jaimy, dan heb ik nog wel een best wel makkelijke functie, gwn elke vrijdag, zaterdag en zondag verhaaltjes verzinnen over de updates van vp en op Facebook plaatsen AHAHAH

Beter verwerk je mij in al je verhaaltjes. VP needs more Jaimy.

Oh btw, je forumplaatje lijkt op iemand die aan het rukken is.. nouja tot dat ie op de grond ligt. Dan bounced het gewoon op en neer. 

Sure maar dan moet je wel in hall of fame komen, plaats een of twee of je moet het nieuwsoverzicht van het nvdd op zondag behalen. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

Oh AHAHAHAHAHA never thought bout that but now... AHAHHAHAHAHAH
Anoniem
Straatmuzikant



Ohw oef stoute Jaimy, dan heb ik nog wel een best wel makkelijke functie, gwn elke vrijdag, zaterdag en zondag verhaaltjes verzinnen over de updates van vp en op Facebook plaatsen AHAHAH

Beter verwerk je mij in al je verhaaltjes. VP needs more Jaimy.

Oh btw, je forumplaatje lijkt op iemand die aan het rukken is.. nouja tot dat ie op de grond ligt. Dan bounced het gewoon op en neer. 

Sure maar dan moet je wel in hall of fame komen, plaats een of twee of je moet het nieuwsoverzicht van het nvdd op zondag behalen. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

Maar dat is te veel moeite.. zucht :c
Sophrosyne
Straatmuzikant



Beter verwerk je mij in al je verhaaltjes. VP needs more Jaimy.

Oh btw, je forumplaatje lijkt op iemand die aan het rukken is.. nouja tot dat ie op de grond ligt. Dan bounced het gewoon op en neer. 

Sure maar dan moet je wel in hall of fame komen, plaats een of twee of je moet het nieuwsoverzicht van het nvdd op zondag behalen. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>

Maar dat is te veel moeite.. zucht :c

Tja, anders krijg ik op mn kop sawreeeeh, ik kom ook nooit in hall of fame, tis gwn freaking onmogelijk
Anoniem
Straatmuzikant



Sure maar dan moet je wel in hall of fame komen, plaats een of twee of je moet het nieuwsoverzicht van het nvdd op zondag behalen. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>'>

Maar dat is te veel moeite.. zucht :c

Tja, anders krijg ik op mn kop sawreeeeh, ik kom ook nooit in hall of fame, tis gwn freaking onmogelijk

yeah x)
Account verwijderd




Ja maar jij mag je badge niet kwijt raken jij bent hier de beste designer
Anoniem
Queen of Queens



3!? Misschien ligt de eisen te hoog? En is 1 of 2 setjes meer dan zat. En wat je extra maakt geld zeg maar ook voor de maand daar op of zo? Probeer dat eens te overleggen.
Laryanue
Karaoke-ster



Wuuut, zijn daar regels voor dan? ;____;

Sinds vorige maand ofzo haha. Voorheen moest je maar kijken of je wat inzond en wanneer.
Maargoed zo kwamen er inactieve D's dus dat was niet erg handig.

Dus nu moeten we iedere maand 3 setjes insturen waarvan minstens 1 voor heren*. Maar het liefste 2 voor dames en 2 voor heren.

Als je dat een keer niet doet omdat er wat tussen komt valt er wel te overleggen.. maar in principe moet je dan A) je gemiste ontwerpen op korte termijn inhalen of B) word dan je badge weggehaald. 

Maar goed punt is nu.. de maand loopt alweer op zn einde en ik heb nog maar anderhalve set ingestuurd xd

*heren en dames klinkt wel veel beter dan jongens en meiden, ne? o3o

Ik heb vorige maand niks voor dudes ontworpen. #Brokethelaw
Laryanue
Karaoke-ster



3!? Misschien ligt de eisen te hoog? En is 1 of 2 setjes meer dan zat. En wat je extra maakt geld zeg maar ook voor de maand daar op of zo? Probeer dat eens te overleggen.

Als je bijvoorbeeld weet dat je de volgende maand niet veel kan ontwerpen, moet je de maand daarvoor alvast de items maken.
Laryanue
Karaoke-ster



Btw, loser, je raakt hem niet meteen kwijt. So stay with me, sis. c;
Account verwijderd




Ik heb hetzelfde probleem, en ik ga op donderdag ook 4 dagen op vakantie xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste