alishakusx schreef:
Hellow
Wie heeft de paascode en wil hem naar me MAILEN?
(ik heb Lianne gemaild en dit mogt zolang niemand het hier op het forum zet)
Ik geef je er 10cr voor
De eerste die reageerd (die het wil) deal ik mee
Nogmails niet hier op het forum de code zetten !
Btw iK had geen idee waar dit topic bij moest xD
Hellow
Wie heeft de paascode en wil hem naar me MAILEN?
(ik heb Lianne gemaild en dit mogt zolang niemand het hier op het forum zet)
Ik geef je er 10cr voor

De eerste die reageerd (die het wil) deal ik mee

Nogmails niet hier op het forum de code zetten !
Btw iK had geen idee waar dit topic bij moest xD


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16