Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik moet zeggen dat ik het wel
Anoniem
Wereldberoemd



jammer vind dat een aantal mensen echt wilden dat ik weer ging bloggen, ik 78 volgers heb en tot nu toe van drie mensen wel een reactie op m'n nieuwste blog (waar ik wel moeite voor gedaan heb). Like oke de helft is waarschijnlijk nog niet online geweest sinds gisteren, maar heel veel ook wel en ik snap nooit waarom je een blog volgt om dan niet te reageren ;-;
Marissa
Internationale ster



Ik volg hem om te lezen, maar mijn brein vervangt het lezen door vergeten...
Tim
Wereldberoemd



ik lees nooit blogs, alleen kleding blogs (op vp kopen/verkopen) dus ik abboneer ook nooit, ik vind het irritant dat je een mail krijgt als iemand een blog maakt.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ben eigenlijk op geen enkele blog geabonneerd juist om die reden, haha. Want ik zou het dan toch vergeten om het te lezen en dan zouden mensen dat waarschijnlijk jammer vinden, denk ik zo. Dus daarom abonneer ik niet ik kijk af en toe gewoon rond bij goede bloggers en als een artikel me dan aanspreekt reageer ik evengoed.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben eigenlijk op geen enkele blog geabonneerd juist om die reden, haha. Want ik zou het dan toch vergeten om het te lezen en dan zouden mensen dat waarschijnlijk jammer vinden, denk ik zo. Dus daarom abonneer ik niet ik kijk af en toe gewoon rond bij goede bloggers en als een artikel me dan aanspreekt reageer ik evengoed.

Ja kijk dat vind ik dan logischer dan te abonneren en er (waarschijnlijk) toch niets mee te doen tbh
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ben eigenlijk op geen enkele blog geabonneerd juist om die reden, haha. Want ik zou het dan toch vergeten om het te lezen en dan zouden mensen dat waarschijnlijk jammer vinden, denk ik zo. Dus daarom abonneer ik niet ik kijk af en toe gewoon rond bij goede bloggers en als een artikel me dan aanspreekt reageer ik evengoed.

Ja kijk dat vind ik dan logischer dan te abonneren en er (waarschijnlijk) toch niets mee te doen tbh

Ja precies. Ik vind het ook lullig als je je ergens op abonneert en het dan toch niet leest, want jij kan gewoon zien wie de abonnees zijn en dan wil je toch dat ze reageren, want je maakt die blogs niet voor Jan met de korte achternaam zullen we maar zeggen.
Account verwijderd




Maar de reacties maken toch niet uit?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben eigenlijk op geen enkele blog geabonneerd juist om die reden, haha. Want ik zou het dan toch vergeten om het te lezen en dan zouden mensen dat waarschijnlijk jammer vinden, denk ik zo. Dus daarom abonneer ik niet ik kijk af en toe gewoon rond bij goede bloggers en als een artikel me dan aanspreekt reageer ik evengoed.

Ja kijk dat vind ik dan logischer dan te abonneren en er (waarschijnlijk) toch niets mee te doen tbh

Ja precies. Ik vind het ook lullig als je je ergens op abonneert en het dan toch niet leest, want jij kan gewoon zien wie de abonnees zijn en dan wil je toch dat ze reageren, want je maakt die blogs niet voor Jan met de korte achternaam zullen we maar zeggen.

Nou kijk ik vind het leuk om ze te maken dus ik doe het ook voor mezelf, maar ik wil dan ook gewoon weten wat mensen ervan vinden en of ze misschien verbetertips voor me hebben, dus dan vind ik het, deels voor mezelf, gewoon fijn als mensen reageren.

@Jasmijn, zie dit stukje.
Thrandy
Karaoke-ster



Ja kijk dat vind ik dan logischer dan te abonneren en er (waarschijnlijk) toch niets mee te doen tbh

Ja precies. Ik vind het ook lullig als je je ergens op abonneert en het dan toch niet leest, want jij kan gewoon zien wie de abonnees zijn en dan wil je toch dat ze reageren, want je maakt die blogs niet voor Jan met de korte achternaam zullen we maar zeggen.

Nou kijk ik vind het leuk om ze te maken dus ik doe het ook voor mezelf, maar ik wil dan ook gewoon weten wat mensen ervan vinden en of ze misschien verbetertips voor me hebben, dus dan vind ik het, deels voor mezelf, gewoon fijn als mensen reageren.

@Jasmijn, zie dit stukje.

Ja precies, dat denk ik wel ja. En je bent natuurlijk lang ermee bezig, of ja dat denk ik als ik zo eens naar de lay out kijk en dan is het toch wel fijn als mensen er wat over zeggen of zo.
Anoniem
Wereldberoemd



Ja precies. Ik vind het ook lullig als je je ergens op abonneert en het dan toch niet leest, want jij kan gewoon zien wie de abonnees zijn en dan wil je toch dat ze reageren, want je maakt die blogs niet voor Jan met de korte achternaam zullen we maar zeggen.

Nou kijk ik vind het leuk om ze te maken dus ik doe het ook voor mezelf, maar ik wil dan ook gewoon weten wat mensen ervan vinden en of ze misschien verbetertips voor me hebben, dus dan vind ik het, deels voor mezelf, gewoon fijn als mensen reageren.

@Jasmijn, zie dit stukje.

Ja precies, dat denk ik wel ja. En je bent natuurlijk lang ermee bezig, of ja dat denk ik als ik zo eens naar de lay out kijk en dan is het toch wel fijn als mensen er wat over zeggen of zo.

Nja als ik echt door zou werken dan een uurtje ongeveer, maar ik doe altijd honderdduizend dingen tegelijk xD
Mylimasis
YouTube-ster



Haha, ik ben de laatste tijd nogal inactief
Ik ben alleen online gekomen, omdat ik de inzendingen van mijn competitie even op moest slaan
Binnenkort zal ik hem wel even uitgebreid gaan lezen :d


Anoniem
Wereldberoemd



Haha, ik ben de laatste tijd nogal inactief
Ik ben alleen online gekomen, omdat ik de inzendingen van mijn competitie even op moest slaan
Binnenkort zal ik hem wel even uitgebreid gaan lezen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>



Hey Nienke!!! Long time no see inderdaad, je moet weer eens komen kletsen met onss
Account verwijderd




Ja kijk dat vind ik dan logischer dan te abonneren en er (waarschijnlijk) toch niets mee te doen tbh

Ja precies. Ik vind het ook lullig als je je ergens op abonneert en het dan toch niet leest, want jij kan gewoon zien wie de abonnees zijn en dan wil je toch dat ze reageren, want je maakt die blogs niet voor Jan met de korte achternaam zullen we maar zeggen.

Nou kijk ik vind het leuk om ze te maken dus ik doe het ook voor mezelf, maar ik wil dan ook gewoon weten wat mensen ervan vinden en of ze misschien verbetertips voor me hebben, dus dan vind ik het, deels voor mezelf, gewoon fijn als mensen reageren.

@Jasmijn, zie dit stukje.

Ja dat snap ik ook, het is natuurlijk altihd bevestiging te krijgen dat het leuk is en tips zijnOok fijn, maar misschhien moet je het gewoon afwachten
Anoniem
Wereldberoemd



ik lees nooit blogs, alleen kleding blogs (op vp kopen/verkopen) dus ik abboneer ook nooit, ik vind het irritant dat je een mail krijgt als iemand een blog maakt.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld