Riraito schreef:
jammer vind dat een aantal mensen echt wilden dat ik weer ging bloggen, ik 78 volgers heb en tot nu toe van drie mensen wel een reactie op m'n nieuwste blog (waar ik wel moeite voor gedaan heb). Like oke de helft is waarschijnlijk nog niet online geweest sinds gisteren, maar heel veel ook wel en ik snap nooit waarom je een blog volgt om dan niet te reageren ;-;
jammer vind dat een aantal mensen echt wilden dat ik weer ging bloggen, ik 78 volgers heb en tot nu toe van drie mensen wel een reactie op m'n nieuwste blog (waar ik wel moeite voor gedaan heb). Like oke de helft is waarschijnlijk nog niet online geweest sinds gisteren, maar heel veel ook wel en ik snap nooit waarom je een blog volgt om dan niet te reageren ;-;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

