Berghond schreef:
ik wil een heel leuk forumplaatje met mijn naam erop, dus ''Anber" met een N!! ik wil mijn naam graag in glitterletters en maak hem zo creatief mogelijk, misschien dat ik er ook wat voor geef hoewel ik heel blut ben
ik wil een heel leuk forumplaatje met mijn naam erop, dus ''Anber" met een N!! ik wil mijn naam graag in glitterletters en maak hem zo creatief mogelijk, misschien dat ik er ook wat voor geef hoewel ik heel blut ben


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18