Ninurta schreef:
Jazeker ik ga stoppen!
Eerder heb ik in mijn topic gedeeld dat ik misschien ging stoppen en ik heb besloten om dit te doen. Niemand kan me tegenhouden met dit besluit. Het is vooral dat ik hier na meer dan een maand mijn draai en vrienden nog steeds niet heb gevonden en ik beleef niet de lol die ik de eerste dagen had. Dit komt, in mijn ogen, door een paar mensen die door anderen heel geliefd worden, maar die ik zo kinderachtig vind doen. Het spijt me, maar de doorslag was toch echt de actie van Naya. Niet zozeer dat zij het deed en ik geef haar echt niet de schuld, maar dat de meeste dit grappig vonden. Sorry, maar ik vind daar niets grappigs aan. Dat is gewoon de fun voor anderen verknallen.
Verder is het hier echt een kudde waar ik buitenval. Zeg je 1 dingetje verkeerd, gaan ze je gelijk allemaal aanvallen en meestal ook met van die k*t opmerkingen die je raken. Dat is mijn reden dat ik stop. Ik verkoop niets en a.u.b. niet gaan bedelen.
Het kan me niets schelen wat jullie typen, ik lees alles, maar f*ck it wat jullie van mij vinden.
Nina
Jazeker ik ga stoppen!
Eerder heb ik in mijn topic gedeeld dat ik misschien ging stoppen en ik heb besloten om dit te doen. Niemand kan me tegenhouden met dit besluit. Het is vooral dat ik hier na meer dan een maand mijn draai en vrienden nog steeds niet heb gevonden en ik beleef niet de lol die ik de eerste dagen had. Dit komt, in mijn ogen, door een paar mensen die door anderen heel geliefd worden, maar die ik zo kinderachtig vind doen. Het spijt me, maar de doorslag was toch echt de actie van Naya. Niet zozeer dat zij het deed en ik geef haar echt niet de schuld, maar dat de meeste dit grappig vonden. Sorry, maar ik vind daar niets grappigs aan. Dat is gewoon de fun voor anderen verknallen.
Verder is het hier echt een kudde waar ik buitenval. Zeg je 1 dingetje verkeerd, gaan ze je gelijk allemaal aanvallen en meestal ook met van die k*t opmerkingen die je raken. Dat is mijn reden dat ik stop. Ik verkoop niets en a.u.b. niet gaan bedelen.
Het kan me niets schelen wat jullie typen, ik lees alles, maar f*ck it wat jullie van mij vinden.
Nina


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
.