Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Poll: Ik ben...
minderen en stoppen!
Ninurta
Straatmuzikant



Jazeker ik ga stoppen!

Eerder heb ik in mijn topic gedeeld dat ik misschien ging stoppen en ik heb besloten om dit te doen. Niemand kan me tegenhouden met dit besluit. Het is vooral dat ik hier na meer dan een maand mijn draai en vrienden nog steeds niet heb gevonden en ik beleef niet de lol die ik de eerste dagen had. Dit komt, in mijn ogen, door een paar mensen die door anderen heel geliefd worden, maar die ik zo kinderachtig vind doen. Het spijt me, maar de doorslag was toch echt de actie van Naya. Niet zozeer dat zij het deed en ik geef haar echt niet de schuld, maar dat de meeste dit grappig vonden. Sorry, maar ik vind daar niets grappigs aan. Dat is gewoon de fun voor anderen verknallen.

Verder is het hier echt een kudde waar ik buitenval. Zeg je 1 dingetje verkeerd, gaan ze je gelijk allemaal aanvallen en meestal ook met van die k*t opmerkingen die je raken. Dat is mijn reden dat ik stop. Ik verkoop niets en a.u.b. niet gaan bedelen. 

Het kan me niets schelen wat jullie typen, ik lees alles, maar f*ck it wat jullie van mij vinden.

Nina
Fame
Internationale ster



What happened? 
Ninurta
Straatmuzikant



What happened? 

Lees hierboven en more...
Fame
Internationale ster



What happened? 

Lees hierboven en more...

Ja maar daar snap ik niks van.
Ninurta
Straatmuzikant



;c niet stoppen

Jawel
Ninurta
Straatmuzikant



What happened? 

Lees hierboven en more...

Ja maar daar snap ik niks van.

Ik heb hier na een maand nog steeds geen vrienden, heel veel vijanden in mijn ogen en heb mijn draai niet gevonden, terwijl ik op sites zoals MSP enz. vrienden heb die mij missen en mij altijd berichtjes sturen als ik on kom.
Anoniem
Minister of Pop



Jazeker ik ga stoppen!

Eerder heb ik in mijn topic gedeeld dat ik misschien ging stoppen en ik heb besloten om dit te doen. Niemand kan me tegenhouden met dit besluit. Het is vooral dat ik hier na meer dan een maand mijn draai en vrienden nog steeds niet heb gevonden en ik beleef niet de lol die ik de eerste dagen had. Dit komt, in mijn ogen, door een paar mensen die door anderen heel geliefd worden, maar die ik zo kinderachtig vind doen. Het spijt me, maar de doorslag was toch echt de actie van Naya. Niet zozeer dat zij het deed, maar dat de meeste dit grappig vonden. Sorry, maar ik vind daar niets grappigs aan. Dat is gewoon de fun voor anderen verknallen.welke actie

Verder is het hier echt een kudde waar ik buitenval. Zeg je 1 dingetje verkeerd, gaan ze je gelijk allemaal aanvallen en meestal ook met van die k*t opmerkingen die je raken. Dat is mijn reden dat ik stop. Ik verkoop niets en a.u.b. niet gaan bedelen. 

Het kan me niets schelen wat jullie typen, ik lees alles, maar f*ck it wat jullie van mij vinden.

Nina


Welke actie
Ninurta
Straatmuzikant



Jazeker ik ga stoppen!

Eerder heb ik in mijn topic gedeeld dat ik misschien ging stoppen en ik heb besloten om dit te doen. Niemand kan me tegenhouden met dit besluit. Het is vooral dat ik hier na meer dan een maand mijn draai en vrienden nog steeds niet heb gevonden en ik beleef niet de lol die ik de eerste dagen had. Dit komt, in mijn ogen, door een paar mensen die door anderen heel geliefd worden, maar die ik zo kinderachtig vind doen. Het spijt me, maar de doorslag was toch echt de actie van Naya. Niet zozeer dat zij het deed, maar dat de meeste dit grappig vonden. Sorry, maar ik vind daar niets grappigs aan. Dat is gewoon de fun voor anderen verknallen.welke actie

Verder is het hier echt een kudde waar ik buitenval. Zeg je 1 dingetje verkeerd, gaan ze je gelijk allemaal aanvallen en meestal ook met van die k*t opmerkingen die je raken. Dat is mijn reden dat ik stop. Ik verkoop niets en a.u.b. niet gaan bedelen. 

Het kan me niets schelen wat jullie typen, ik lees alles, maar f*ck it wat jullie van mij vinden.

Nina


Welke actie

Dat Naya het ei van de dag liet verdwijnen die bij de shouts zat.
Account verwijderd




Lieve lieve Nina,
Ik vind het heel erg jammer dat je weggaat, maar ik snap je punt.
Ik vind het vooral jammer dat je me niet onder je vrienden ziet ;| Ik zal je enorm missen en zal je gezelligheid niet vergeten.
Ik weet gewoon niet wat meer te zeggen dan dat ik het jammer vind en dat ik je een hele leuke meid vind.....
gwendo
Landelijke ster



jammer dat je stopt maar ik zou die naar even weghalen want dit is zwartmaken
Tianmi
Straatmuzikant



;c niet stoppen

Ninurta
Straatmuzikant



jammer dat je stopt maar ik zou die naar even weghalen want dit is zwartmaken

Wat is er zwartmaken aan?
Ninurta
Straatmuzikant



;c niet stoppen


Je laat me gelijk ergens aan denken KUIFJE ;).
Alessa
Popster



Ga niet stoppen 
Ninurta
Straatmuzikant



Ga niet stoppen 

:)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld