Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zou JIJ doen als een vriend/vriendin...
Sophrosyne
Straatmuzikant



Maar dan je BFF, je verwijderen als BFF maar niet wil vertellen waarom? Ik weet even niet wat ik moet doen nu... (time ago maar ik zit er nog steeds mee)
Anoniem
YouTube-ster



Als die niet wilt vertellen waarom zal ik die persoon ook niet meer kunnen accepteren tot hij/zij sorry zegt en alles uitlegt
Sophrosyne
Straatmuzikant



Als die niet wilt vertellen waarom zal ik die persoon ook niet meer kunnen accepteren tot hij/zij sorry zegt en alles uitlegt

En wat als diegene zegt dat er niks is verandert tussen jullie?
Anoniem
YouTube-ster



Als die niet wilt vertellen waarom zal ik die persoon ook niet meer kunnen accepteren tot hij/zij sorry zegt en alles uitlegt

En wat als diegene zegt dat er niks is verandert tussen jullie?

Dan zeg ik als er niets is veranderd zou je me ook niet verwijderen en misschien is het voor mij wel veranderd ?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Als die niet wilt vertellen waarom zal ik die persoon ook niet meer kunnen accepteren tot hij/zij sorry zegt en alles uitlegt

En wat als diegene zegt dat er niks is verandert tussen jullie?

Dan zeg ik als er niets is veranderd zou je me ook niet verwijderen en misschien is het voor mij wel veranderd ?

Dan zegt diegene dat het niet aan jou ligt en je er niks aan kan veranderen en dat het hem/haar spijt.
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



hh
Anoniem
YouTube-ster



En wat als diegene zegt dat er niks is verandert tussen jullie?

Dan zeg ik als er niets is veranderd zou je me ook niet verwijderen en misschien is het voor mij wel veranderd ?

Dan zegt diegene dat het niet aan jou ligt en je er niks aan kan veranderen en dat het hem/haar spijt.

Dan vergeef ik het hem/haar maar dan zullen we geen bff's kunnen blijven of nog echte vrienden 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dan zeg ik als er niets is veranderd zou je me ook niet verwijderen en misschien is het voor mij wel veranderd ?

Dan zegt diegene dat het niet aan jou ligt en je er niks aan kan veranderen en dat het hem/haar spijt.

Dan vergeef ik het hem/haar maar dan zullen we geen bff's kunnen blijven of nog echte vrienden 

En wat als ze zegt dat ze niet wil dat er iets tussen jullie veranderd en jullie nog steeds even close zullen zijn.
Carmela
Straatmuzikant



Dan zegt diegene dat het niet aan jou ligt en je er niks aan kan veranderen en dat het hem/haar spijt.

Dan vergeef ik het hem/haar maar dan zullen we geen bff's kunnen blijven of nog echte vrienden 

En wat als ze zegt dat ze niet wil dat er iets tussen jullie veranderd en jullie nog steeds even close zullen zijn.

Dan zou ik zeggen ach rot op met je smoesjes!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dan vergeef ik het hem/haar maar dan zullen we geen bff's kunnen blijven of nog echte vrienden 

En wat als ze zegt dat ze niet wil dat er iets tussen jullie veranderd en jullie nog steeds even close zullen zijn.

Dan zou ik zeggen ach rot op met je smoesjes!

Wat nou als het een BFF is geweest waarvan je nog steeds zielsveel van houd en die je altijd hebt kunnen vertrouwen?
Carmela
Straatmuzikant



En wat als ze zegt dat ze niet wil dat er iets tussen jullie veranderd en jullie nog steeds even close zullen zijn.

Dan zou ik zeggen ach rot op met je smoesjes!

Wat nou als het een BFF is geweest waarvan je nog steeds zielsveel van houd en die je altijd hebt kunnen vertrouwen?

Als nog! Sorry, maar ik heb dit 6x mee gemaakt op mijn hoofdaccount! Ik vind 5 van de 6 echt trutten! De andere had(/heeft) plannen met het leven.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dan zou ik zeggen ach rot op met je smoesjes!

Wat nou als het een BFF is geweest waarvan je nog steeds zielsveel van houd en die je altijd hebt kunnen vertrouwen?

Als nog! Sorry, maar ik heb dit 6x mee gemaakt op mijn hoofdaccount! Ik vind 5 van de 6 echt trutten! De andere had(/heeft) plannen met het leven.

Dan ken je de situatie blijkbaar niet haha.
Anoniem
YouTube-ster



Dan zegt diegene dat het niet aan jou ligt en je er niks aan kan veranderen en dat het hem/haar spijt.

Dan vergeef ik het hem/haar maar dan zullen we geen bff's kunnen blijven of nog echte vrienden 

En wat als ze zegt dat ze niet wil dat er iets tussen jullie veranderd en jullie nog steeds even close zullen zijn.

Ik zou gewoon afwachten het is toch maar een virtuele game weet je wel 
Carmela
Straatmuzikant



Wat nou als het een BFF is geweest waarvan je nog steeds zielsveel van houd en die je altijd hebt kunnen vertrouwen?

Als nog! Sorry, maar ik heb dit 6x mee gemaakt op mijn hoofdaccount! Ik vind 5 van de 6 echt trutten! De andere had(/heeft) plannen met het leven.

Dan ken je de situatie blijkbaar niet haha.

Jawel, want 1 zei precies het zelfde over mij.

Kan je de naam zeggen, want het is geen zwartmaken als je zoveel om haar geeft. (mail het desnoods)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Dan vergeef ik het hem/haar maar dan zullen we geen bff's kunnen blijven of nog echte vrienden 

En wat als ze zegt dat ze niet wil dat er iets tussen jullie veranderd en jullie nog steeds even close zullen zijn.

Ik zou gewoon afwachten het is toch maar een virtuele game weet je wel 

Maar geen virtuele vriendschap.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste