Paashaas schreef:
Zo zo, wat kreeg ik toch een mails deze dagen haha.
Bijna allemaal met de vraag: 'Wie bestuurt dit account?' Toen vond ik het grappig om er niet op in te gaan, maar nu mogen de nieuwsgierige mensen het weten haha.
Ik, Ilse, bestuur dit account nu al een aantal dagen samen met Lianne haha. Alleen ik (Ilse) reageerde vaak op topics en op mails.
Zo, nu weten jullie dat ook weer. xd
Het was vgm niet echt een verassing haha. Alle teamleden hadden het sws al kunnen weten lol.
Maar oké, ik heb wel vaak dubbel gelegen deze dagen door conclusies die sommigen trokken haha.
xoxo
Zo zo, wat kreeg ik toch een mails deze dagen haha.
Bijna allemaal met de vraag: 'Wie bestuurt dit account?' Toen vond ik het grappig om er niet op in te gaan, maar nu mogen de nieuwsgierige mensen het weten haha.

Ik, Ilse, bestuur dit account nu al een aantal dagen samen met Lianne haha. Alleen ik (Ilse) reageerde vaak op topics en op mails.
Zo, nu weten jullie dat ook weer. xd
Het was vgm niet echt een verassing haha. Alle teamleden hadden het sws al kunnen weten lol.
Maar oké, ik heb wel vaak dubbel gelegen deze dagen door conclusies die sommigen trokken haha.
xoxo


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


5
