Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
De grote onthulling: de paashaas!
Paashaas
Playback-ster



Zo zo, wat kreeg ik toch een mails deze dagen haha.
Bijna allemaal met de vraag: 'Wie bestuurt dit account?' Toen vond ik het grappig om er niet op in te gaan, maar nu mogen de nieuwsgierige mensen het weten haha. :d

Ik, Ilse, bestuur dit account nu al een aantal dagen samen met Lianne haha. Alleen ik (Ilse) reageerde vaak op topics en op mails.

Zo, nu weten jullie dat ook weer. xd
Het was vgm niet echt een verassing haha. Alle teamleden hadden het sws al kunnen weten lol. 
Maar oké, ik heb wel vaak dubbel gelegen deze dagen door conclusies die sommigen trokken haha.

xoxo
Anoniem
Wereldberoemd



Whoehoeeeee! :3
Anoniem
Wereldberoemd



Haha, ik las al zoiets.

Huh wie wat waar?
Anoniem
Wereldberoemd



Haha c: Zo iets dacht ik al c:

Hahaha sommige dingen waren echt super grappig. :p
Anoniem
Wereldberoemd



Hoezo konden teamleden dat weten? ;-;
Anoniem
Straatmuzikant



Toch jammer dat dit t plaatje niet werd x')

Anoniem
Wereldberoemd



Haha, ik las al zoiets.

Huh wie wat waar?

Idk, van de week zei iemand ergens van: "Ilse is vgm de paashaas" of zo, en toen dacht ik: "Ja, daar kan ze nog wel eens gelijk in hebben!"

Oooooh dat. Maar daar waren zo veel reacties en topics van ahahaha. Sommigen dachten dat Jari, Bram, Joline of Yolène er achter zat.
Anoniem
Wereldberoemd



Hoezo konden teamleden dat weten? ;-;

Algemeen Team Forum :3
Anoniem
Wereldberoemd



Toch jammer dat dit t plaatje niet werd x')


HAHAHAHAHA ja idd
Anoniem
Wereldberoemd



Toch jammer dat dit t plaatje niet werd x')


Ik vond hem eng :c 

Ik ook hahaha daarom juist :p
Anoniem
Straatmuzikant



Toch jammer dat dit t plaatje niet werd x')


Ik vond hem eng :c 

Daarom juist xD
Anoniem
Wereldberoemd



Hoezo konden teamleden dat weten? ;-;

Algemeen Team Forum :3

Oh ja ik ga dat niet altijd allemaal terug lezen ahaha
Anoniem
Wereldberoemd



Hoezo konden teamleden dat weten? ;-;

Algemeen Team Forum :3

Oh ja ik ga dat niet altijd allemaal terug lezen ahaha

HAHAH logisch! (:
Adelyna
Landelijke ster



Dacht ik al xD. Het werd nog duidelijker toen de paashaas en Ilse bff's waren
IlseLikker
Karaoke-ster



Dacht ik al xD. Het werd nog duidelijker toen de paashaas en Ilse bff's waren

Account verwijderd




Haha c: Zo iets dacht ik al c:

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste