Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Wanneer komt er een Designer drama?
Anoniem
Straatmuzikant



Ja hallo ik voel me buitengesloten :c
Anoniem
Wereldberoemd



Ja sorry, daar zijn de designers niet leuk genoeg voor hé
Anoniem
Wereldberoemd



Zullen we er dan maar eens een maken?
Anoniem
Wereldberoemd



Zullen we er dan maar eens een maken?

Carmela
Straatmuzikant



Designer drama? Geen goed idee... Er is niets om over te discussiëren. 
Account verwijderd




haha wees maar blij dar dat er niet is

Anoniem
Straatmuzikant



Ja sorry, daar zijn de designers niet leuk genoeg voor hé

*huilt in hoekje*
Carmela
Straatmuzikant



haha wees maar blij dar dat er niet is


Indd
Lefacumis
Wereldberoemd



Nou het het is echt niet leuk hoor :c
Anoniem
Straatmuzikant



Nou het het is echt niet leuk hoor :c

Maat waarom neem je het zo serieus? Laat mensen lekker op je haten. Alsof je dat in je functie belemmert.
Lefacumis
Wereldberoemd



Nou het het is echt niet leuk hoor :c

Maat waarom neem je het zo serieus? Laat mensen lekker op je haten. Alsof je dat in je functie belemmert.

Ja nja daar heb je idd gelijk in hihi
Anoniem
Straatmuzikant



Nou het het is echt niet leuk hoor :c

Maat waarom neem je het zo serieus? Laat mensen lekker op je haten. Alsof je dat in je functie belemmert.

Ja nja daar heb je idd gelijk in hihi

They see me rollin'.. ya know. Als je het geen aandacht geeft is de lol er voor hen ook zo vanaf c:
FABQUEEN
YouTube-ster



iel designers zijn echt stom vooral die ene ryuzaki iel die kan echt niet designen !!!!!!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld