Felicia schreef:
Ben ik bekend op vp in positieve zin? Daar ben ik ff nieuwsgierig naar. Ik weet dat een aantal van jullie een negatief beeld over mij hebben. Dus daarom wie kent mij hier in positieve zin. En waarvan dan.
Ben ik bekend op vp in positieve zin? Daar ben ik ff nieuwsgierig naar. Ik weet dat een aantal van jullie een negatief beeld over mij hebben. Dus daarom wie kent mij hier in positieve zin. En waarvan dan.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20