Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Nadat laura mod is geworden he,
Anoniem
Landelijke ster



heeft ze meteen dr wachtwoord veranderd okay fthatshit vind ik niet zo leuk :c

IK WIL WETEN HOE IK HET OMG :ccc
Anoniem
Minister of Pop



Hahah awww dat is wel zondeĀ 
Anoniem
Landelijke ster



Hahah awww dat is wel zondeĀ 

Stiekem is ze soms nog op dr laptop ingelogd mwihihhiihi (nee ik maak een grapje zou ik NOOOOOIT doen :')
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD
Anoniem
Minister of Pop



Hahah awww dat is wel zondeĀ 

Stiekem is ze soms nog op dr laptop ingelogd mwihihhiihi (nee ik maak een grapje zou ik NOOOOOIT doen :')

Hahaha. Ik ben hier standaard ingelogd, dus in principe kan iedereen die in mijn huis kan komen ook inbreken :pĀ 

Anoniem
Landelijke ster



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD

Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.
Anoniem
Minister of Pop



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD

Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.

Ik had t alleen gezien op de join.me van kaj lolĀ 
Anoniem
Minister of Pop



Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.

Ik had t alleen gezien op de join.me van kaj lolĀ 

Dat zijn de admin instellingen <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Dat heeft een mod niet allemaal haha.Ā 

Nee goh haha. Spreekt voor zich ^-^
Desere
Landelijke ster



Oh godd.. Ik had wel een foto daarvan, maar die stond op mijn computer die geformateerd is.
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD

Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.


n____n
Berghond
Straatmuzikant



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD

Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.


n____n

coooooool:o
Anoniem
Straatmuzikant



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD

Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.


n____n

Zoiets heb ik ook op een andere site waarop ik mod ben. ^^
Anoniem
Queen of Queens



→Game

Hoezo wil je op haar account dan? XD

Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.


n____n

Mocht je dit laten zin van lianne? XD
Desere
Landelijke ster



Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.


n____n

Mocht je dit laten zin van lianne? XD

Dat word onderling altijd gedaan xd.
Account verwijderd




XD
Account verwijderd




Ik wil weten wat het is om mod te zijn weetje die instellingen enzo en mweh.

Ik had t alleen gezien op de join.me van kaj lolĀ 

Dat zijn de admin instellingen <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Dat heeft een mod niet allemaal haha.Ā 

leuk zo ziet een adminstrator account eruit
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste