Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Amicizia zal een deal doen
Anoniem
Wereldberoemd



ja ik ga paysafe kaartje kopen van 25 mag van me mama en ik ga cr set van 6 euro kopen 
met die rode kledij enzo ect...
en voor de mensen die niet kunt komen paysafe en niet mag kan ik voor een goede prijs ze verkopen omdat ik andere ook wil wat doen en omdat het kan xd
Account verwijderd




Ok. Je tekst zit wel een beetje vol met fouten haha.
Anoniem
Wereldberoemd



Ok. Je tekst zit wel een beetje vol met fouten haha.

ik moeilijk met nederlands D;
taal probleem stoornis ;c
Account verwijderd




Ok. Je tekst zit wel een beetje vol met fouten haha.

ik moeilijk met nederlands D;
taal probleem stoornis ;c

Oh echt? D;
Anoniem
Wereldberoemd



Ok. Je tekst zit wel een beetje vol met fouten haha.

ik moeilijk met nederlands D;
taal probleem stoornis ;c

Oh echt? D;

uhu ;c
Anoniem
Wereldberoemd



Ok. Je tekst zit wel een beetje vol met fouten haha.

ik moeilijk met nederlands D;
taal probleem stoornis ;c

Cait, oh :c

janken ;c
Anoniem
Wereldberoemd



En omdat je extra cr wilt 

Het lijkt mij dat ze genoeg credits heeft na het kopen van  die pakketten? 

:mad

je weet zelf nog niet wat ik ga doen dan met die cr als ik het heb verkocht
Anoniem
Wereldberoemd



Het lijkt mij dat ze genoeg credits heeft na het kopen van  die pakketten? 

:mad

je weet zelf nog niet wat ik ga doen dan met die cr als ik het heb verkocht

Dan wil je toch nog steeds extra cr? wow hahahahah ben ik zo moeilijk dat jullie me niet begrijpen? Het is toch niks slecht dat je extra cr wilt dat heet juist slim aijn

neen... je weet zelf niet wat ik ermee ga doen het kan zijn dat ik ga uitdelen die cr en andere een cadeau geven ermee
Account verwijderd




Dan wil je toch nog steeds extra cr? wow hahahahah ben ik zo moeilijk dat jullie me niet begrijpen? Het is toch niks slecht dat je extra cr wilt dat heet juist slim aijn

neen... je weet zelf niet wat ik ermee ga doen het kan zijn dat ik ga uitdelen die cr en andere een cadeau geven ermee

SnaP Me dan? Je wilt nog steeds extra cr om die extra cr te uitdelen

Duhu, dat noemt men gul.
Anoniem
Wereldberoemd



neen... je weet zelf niet wat ik ermee ga doen het kan zijn dat ik ga uitdelen die cr en andere een cadeau geven ermee

SnaP Me dan? Je wilt nog steeds extra cr om die extra cr te uitdelen

Duhu, dat noemt men gul.

ik steun lianne en kaj ondertussen en doe ik uitgeef bui aan de rest van vp
dat is gul zijn
Account verwijderd




SnaP Me dan? Je wilt nog steeds extra cr om die extra cr te uitdelen

Duhu, dat noemt men gul.

ik steun lianne en kaj ondertussen en doe ik uitgeef bui aan de rest van vp
dat is gul zijn

Uhu
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld