Chayen schreef:
WDYT. TIPS?
Ik had wel zin om een keer een blog te maken, en ik vond het leuk om te doen
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Chayen&show=blog&id=17204
WDYT. TIPS?
Ik had wel zin om een keer een blog te maken, en ik vond het leuk om te doen

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Chayen&show=blog&id=17204


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19