Sophrosyne schreef:
Ja, ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag de laatste dagen.
Ik ben de laatste tijd héél erg gestrest omdat mijn vader een nieuwe winkel start, mijn vader is weer begonnen met roken omdat hij ook stress heeft en ik voel gewoon dat de sfeer erg gespannen is. Ook heeft hij een kort lontje en ik ben nog de enigste hier in huis dus ik ben een soort uitlaatklep. Hij word heel snel boos op me en we praten eigenlijk amper, ik heb hem dit al meerdere keren vertelt maar hij ontkent en zegt dat het beter gaat worden als de winkel goed loopt. ''Als de winkel goed loopt.'', en wat nou als het niet goed gaat lopen? Ook is mijn mentor er onlangs achter gekomen dat ik mezelf pijn doe als iets me niet lukt of als iemand boos op me word. Ik moet nu extra naar een psycholoog en ik moet ernaast nog naar een praktijk. Ik ben extra gevoelig en kan hierdoor echt heel bitchy reageren.
Er zullen straks vast heel veel reacties zijn met:
''Misschien moet je het dan niet afreageren op vp.'': Makkelijker gezegt dan gedaan, ik ben erg gestresst en erger me kapot aan het minst geringste wat gebeurt en reageer dan gewoon automatisch.
''Je mag me altijd mailen!'' Ik kan best iedereen hier gaan mailen en al die shit, maar er zijn maar 2 mensen die mij echt kan helpen, maar die negeert me en heeft me onlangs verwijdert. Dus het heeft geen fucking zin.
Ik hoop dat jullie het begrijpen en respect voor degene die alles hebben gelezen. ♥
Ja, ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag de laatste dagen.
Ik ben de laatste tijd héél erg gestrest omdat mijn vader een nieuwe winkel start, mijn vader is weer begonnen met roken omdat hij ook stress heeft en ik voel gewoon dat de sfeer erg gespannen is. Ook heeft hij een kort lontje en ik ben nog de enigste hier in huis dus ik ben een soort uitlaatklep. Hij word heel snel boos op me en we praten eigenlijk amper, ik heb hem dit al meerdere keren vertelt maar hij ontkent en zegt dat het beter gaat worden als de winkel goed loopt. ''Als de winkel goed loopt.'', en wat nou als het niet goed gaat lopen? Ook is mijn mentor er onlangs achter gekomen dat ik mezelf pijn doe als iets me niet lukt of als iemand boos op me word. Ik moet nu extra naar een psycholoog en ik moet ernaast nog naar een praktijk. Ik ben extra gevoelig en kan hierdoor echt heel bitchy reageren.
Er zullen straks vast heel veel reacties zijn met:
''Misschien moet je het dan niet afreageren op vp.'': Makkelijker gezegt dan gedaan, ik ben erg gestresst en erger me kapot aan het minst geringste wat gebeurt en reageer dan gewoon automatisch.
''Je mag me altijd mailen!'' Ik kan best iedereen hier gaan mailen en al die shit, maar er zijn maar 2 mensen die mij echt kan helpen, maar die negeert me en heeft me onlangs verwijdert. Dus het heeft geen fucking zin.
Ik hoop dat jullie het begrijpen en respect voor degene die alles hebben gelezen. ♥


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16