Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Sorry voor mijn gedrag de laatste tijd.
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja, ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag de laatste dagen.

Ik ben de laatste tijd héél erg gestrest omdat mijn vader een nieuwe winkel start, mijn vader is weer begonnen met roken omdat hij ook stress heeft en ik voel gewoon dat de sfeer erg gespannen is. Ook heeft hij een kort lontje en ik ben nog de enigste hier in huis dus ik ben een soort uitlaatklep. Hij word heel snel boos op me en we praten eigenlijk amper, ik heb hem dit al meerdere keren vertelt maar hij ontkent en zegt dat het beter gaat worden als de winkel goed loopt. ''Als de winkel goed loopt.'', en wat nou als het niet goed gaat lopen? Ook is mijn mentor er onlangs achter gekomen dat ik mezelf pijn doe als iets me niet lukt of als iemand boos op me word. Ik moet nu extra naar een psycholoog en ik moet ernaast nog naar een praktijk. Ik ben extra gevoelig en kan hierdoor echt heel bitchy reageren.

Er zullen straks vast heel veel reacties zijn met:

''Misschien moet je het dan niet afreageren op vp.'': Makkelijker gezegt dan gedaan, ik ben erg gestresst en erger me kapot aan het minst geringste wat gebeurt en reageer dan gewoon automatisch.

''Je mag me altijd mailen!'' Ik kan best iedereen hier gaan mailen en al die shit, maar er zijn maar 2 mensen die mij echt kan helpen, maar die negeert me en heeft me onlangs verwijdert. Dus het heeft geen fucking zin.

Ik hoop dat jullie het begrijpen en respect voor degene die alles hebben gelezen. ♥
Silatunique
Landelijke ster



Aww, da's kut voor je, okal ken ik je niet maar je kunt me 24/7 mailen als je het moeilijk hebt 
xAnna
Straatmuzikant



Wouw dat is nogal wat, ik ben er altijd voor je♥. Ik vind je trouwens niet zo overkomen hoor c:
Fame
Internationale ster



Het enige wat ik kan zeggen is dat ik respect voor je heb dat je zo eerlijk bent. Iedereen heeft weleens een moeilijke periode; dat is niet erg. Ik hoop dat die periode snel beter wordt.
Sophrosyne
Straatmuzikant



@Dankjullie!
Sophrosyne
Straatmuzikant



;x
Sophrosyne
Straatmuzikant



;x

Account verwijderd




Awhh :c Ik begrijp hoe je je voelt schat. ♥ :c
FABQUEEN
YouTube-ster



Aww, da's kut voor je, okal ken ik je niet maar je kunt me 24/7 mailen als je het moeilijk hebt 

Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik zou het wel fijn vinden als je me zou mailen, gezien je veel voor me betekend, maar goed. Ik vind het rot voor je.

Ohw sorry i forgot you, now there are 2 people that can really help me. ♥
Anoniem
Queen of Queens



Het enige wat ik kan zeggen is dat ik respect voor je heb dat je zo eerlijk bent. Iedereen heeft weleens een moeilijke periode; dat is niet erg. Ik hoop dat die periode snel beter wordt.

Anoniem
Wereldberoemd



Je weet dat ik je best wil helpen met alles wat er aan de hand is, maar je zal zelf de keuze moeten maken of je mijn hulpt wilt (of niet). Anyway, ik had al een tijdje door dat je niet zo lekker in je vel zit, komt goed kidd, het overkomt iedereen. ♥
Anoniem
Straatmuzikant



Het is helemaal te begrijpen Anouk, en als je wat afleiding wilt kun je mij altijd mailen voor sloth meme's. Ook voor serieuze zaken, kay? Je weet dat ik echt heel veel om je geef, honey. <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld