SterreWelts schreef:
Ik ben nieuw hier en ik zal me even voorstellen omdat dat 'netjes' schijnt te zijn.
Naam: SterreWelts
Leeftijd: 13 jaartjes jong
Te herkennen aan: die fantastische pet die ik op mijn kop heb en de swag die ik met mij meebreng
verslaafd aan: mentos
omschrijving: Ik ben een smiley stalker XD
Wil je weten hoe swag ruikt, ruik dan aan mij.
Ik ben nieuw hier en ik zal me even voorstellen omdat dat 'netjes' schijnt te zijn.
Naam: SterreWelts
Leeftijd: 13 jaartjes jong
Te herkennen aan: die fantastische pet die ik op mijn kop heb en de swag die ik met mij meebreng
verslaafd aan: mentos
omschrijving: Ik ben een smiley stalker XD
Wil je weten hoe swag ruikt, ruik dan aan mij.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


2