Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik heb mijn roeping hier gevonden
Thrandy
Karaoke-ster



: het maken van leuke blogs haha

Het is zo leuk om ermee bezig te zijn wow
Thrandy
Karaoke-ster



(:

hihi
Sophrosyne
Straatmuzikant



Vind ik ook! Maar op mijn oude account was ik ook blogger haha, ben sinds vanmiddag weer gestart. Ik ga niet voor blogger, want blogger is geen functie, het is een beloning voor je leuke blogs. Ik hoop ooit de beloning te krijgen, dus wie weet.
Thrandy
Karaoke-ster



Vind ik ook! Maar op mijn oude account was ik ook blogger haha, ben sinds vanmiddag weer gestart. Ik ga niet voor blogger, want blogger is geen functie, het is een beloning voor je leuke blogs. Ik hoop ooit de beloning te krijgen, dus wie weet.

Ik hoop ook de beloning ooit te krijgen. Ik vind het echt geweldig om te doen en wil er ook zeker mee doorgaan, dus wie weet.
Anoniem
Wereldberoemd



+ weer fijn contact met Rafke hebben. :d
Thrandy
Karaoke-ster



+ weer fijn contact met Rafke hebben. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Inddddd <3
Anoniem
Wereldberoemd



+ weer fijn contact met Rafke hebben. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Inddddd <3

Hehehehe.

Ps. Ik ben je nummer kwijt, toen je mij appte stond dat nummer op een andere telefoon, want de mijne was (zoals je misschien wel weer), in de plee gevallen. Nu heb ik mn eigen mobiel weer, maar jouw nummer niet meer. sad
Marissa
Internationale ster



Bloggen is indd ook leuk ja :3
Thrandy
Karaoke-ster



+ weer fijn contact met Rafke hebben. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Inddddd <3

Hehehehe.

Ps. Ik ben je nummer kwijt, toen je mij appte stond dat nummer op een andere telefoon, want de mijne was (zoals je misschien wel weer), in de plee gevallen. Nu heb ik mn eigen mobiel weer, maar jouw nummer niet meer. sad

Ik app je zo ff haha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld