Sophrosyne schreef:
Vind ik ook! Maar op mijn oude account was ik ook blogger haha, ben sinds vanmiddag weer gestart. Ik ga niet voor blogger, want blogger is geen functie, het is een beloning voor je leuke blogs. Ik hoop ooit de beloning te krijgen, dus wie weet.