Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
20 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Mijn donateur.
Toothless
Wereldberoemd



Ik denk dat ik hem niet verleng. Ik zal dan voor het eerst in mijn VP carrière geen donateursbadge hebben. Niet dat ik niet genoeg credits heb, daar ligt het niet aan, maar de donateur items zijn niet zo mooi de laatste tijd, vind ik, en ik kan ze ook steeds voor minder verkopen waardoor ik verlies lijdt. 
Als er een keer een mooi item is, koop ik dat wel van iemand over. ;)
Toothless
Wereldberoemd



hh
Toothless
Wereldberoemd



fijn, spijtig voor vp, maar ik snap het 

het maakt voor vp niet zo heel veel uit of ik de gekochte credits besteed aan donateur of aan andere dingen. 
Anoniem
Minister of Pop



Ik denk dat ik hem niet verleng. Ik zal dan voor het eerst in mijn VP carrière geen donateursbadge hebben. Niet dat ik niet genoeg credits heb, daar ligt het niet aan, maar de donateur items zijn niet zo mooi de laatste tijd, vind ik, en ik kan ze ook steeds voor minder verkopen waardoor ik verlies lijdt. 
Als er een keer een mooi item is, koop ik dat wel van iemand over. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Bijvoorbeeld van mij
Toothless
Wereldberoemd



Ik denk dat ik hem niet verleng. Ik zal dan voor het eerst in mijn VP carrière geen donateursbadge hebben. Niet dat ik niet genoeg credits heb, daar ligt het niet aan, maar de donateur items zijn niet zo mooi de laatste tijd, vind ik, en ik kan ze ook steeds voor minder verkopen waardoor ik verlies lijdt. 
Als er een keer een mooi item is, koop ik dat wel van iemand over. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Bijvoorbeeld van mij

precies ;)
Toothless
Wereldberoemd



fijn, spijtig voor vp, maar ik snap het 

het maakt voor vp niet zo heel veel uit of ik de gekochte credits besteed aan donateur of aan andere dingen. 

juist jah, ik was vergeten dat dat met credit was XD

haha xd En ik blijf elke maand wel ongeveer 30 euro uitgeven.
Account verwijderd




Ja ik begrijp het wel. (: Als je cr nog steeds koopt levert het hetzelfde op voor vp.
Anoniem
Minister of Pop



Ik denk dat ik hem niet verleng. Ik zal dan voor het eerst in mijn VP carrière geen donateursbadge hebben. Niet dat ik niet genoeg credits heb, daar ligt het niet aan, maar de donateur items zijn niet zo mooi de laatste tijd, vind ik, en ik kan ze ook steeds voor minder verkopen waardoor ik verlies lijdt. 
Als er een keer een mooi item is, koop ik dat wel van iemand over. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Bijvoorbeeld van mij

precies <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ik blijf ook gwn kopen hoor. Ik kocht de items in het begin steeds over
Toothless
Wereldberoemd



Bijvoorbeeld van mij

precies <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ik blijf ook gwn kopen hoor. Ik kocht de items in het begin steeds over

donateur is erg duur en de items worden vaak best goedkoop weggedaan dus dat haal je er niet uit.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld