Toothless schreef:
Ik denk dat ik hem niet verleng. Ik zal dan voor het eerst in mijn VP carrière geen donateursbadge hebben. Niet dat ik niet genoeg credits heb, daar ligt het niet aan, maar de donateur items zijn niet zo mooi de laatste tijd, vind ik, en ik kan ze ook steeds voor minder verkopen waardoor ik verlies lijdt.
Als er een keer een mooi item is, koop ik dat wel van iemand over.
Ik denk dat ik hem niet verleng. Ik zal dan voor het eerst in mijn VP carrière geen donateursbadge hebben. Niet dat ik niet genoeg credits heb, daar ligt het niet aan, maar de donateur items zijn niet zo mooi de laatste tijd, vind ik, en ik kan ze ook steeds voor minder verkopen waardoor ik verlies lijdt.
Als er een keer een mooi item is, koop ik dat wel van iemand over.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20