Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
ik baal een beetje:(
Toothless
Wereldberoemd



Dat de huiden van de tweede credit actie bij allebei de sets hetzelfde is. Het gevolg is nu:
- ik heb 2x dezelfde huid die ik nu allebei niet kan verkopen omdat er anders een deel van de set mist
en ja omdat ik autistisch ben, stoor ik me aan details en kan ik er dus niet tegen dat ik nu 2 dezelfde huiden in mijn gb heb waar ik er geen van kan verkopen omdat dan mijn set niet meer compleet is. xd
Anoniem
Minister of Pop



Had ik ook last van
Toothless
Wereldberoemd



Had ik ook last van

hoezo had? nu niet meer?
Anoniem
Minister of Pop



Had ik ook last van

hoezo had? nu niet meer?

Ik had m ook 2x en een x op een ander acc van mij. Maar nu nie meer dacht ik
Toothless
Wereldberoemd



Oh oke. Ik twijfel of ik een huid moet verkopen.
Anoniem
Minister of Pop



Oh oke. Ik twijfel of ik een huid moet verkopen.

Die maar
Toothless
Wereldberoemd



Ik hoop dat Lianne iets weet. Maybe kan ze een huid veranderen naar een tintje lichter ofzo
MusicIsMyDrug
Internationale ster



Eigenlijk kan ik dat best wel begrijpen, ik zou het ook wel frustrerend vinden denk ik...
Toothless
Wereldberoemd



Eigenlijk kan ik dat best wel begrijpen, ik zou het ook wel frustrerend vinden denk ik...

Ik overleg met Lianne. Miss kan ze iedereen mailen die hem heeft en als iedereen het goed vindt hem ietsjes veranderen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld