Marja schreef:
met jullie deel.
Ik ga mijn account in de vakantiemodus zetten en dat voor een best lange tijd. Ik heb namelijk over 2 weken examens en ik MOET echt leren, dat gaat niet als ik vp erbij heb want naja, hier is altijd wel iets te doen. Ook tijdens de examenweken zal ik afwezig zijn.
Dus uhm, naja een aantal van jullie hebben mijn nummer wel, als jullie mij nodig hebben kunnen jullie altijd appen ofzo. Maar vp zet ik voor 27 dagen gedag.
Naja, als je een beetje goed bent in datum berekenen, dan heb je uit gerekend dat het over 27 dagen 21 mei is. En dat klopt, want dan heb ik mijn laatste examen.
So, bye guyz, 21 mei zal ik terug zijn.
En als er iets is en je hebt mijn nummer niet, vraag dan Simone maar, die heeft sowieso mijn nummer. HAAHAHAHAH.
Idk of zij dit goed vind, maar naja. Hahahha.
OHJA, MENSEN GA MIJ NIET MAILEN WANT MAILTJES WORDEN AUTOMATISCH DOOR VP NA 10 DAGEN VERWIJDERD!!! DUS ALS ER IETS IS WAT JE ZOU WILLEN MAILEN, ZET HET DAN IN MIJN GB OF MAIL SIMONE VOOR MIJN NUMMER. DAN KAN JE HET OP DIE MANIER ZEGGEN.
met jullie deel.
Ik ga mijn account in de vakantiemodus zetten en dat voor een best lange tijd. Ik heb namelijk over 2 weken examens en ik MOET echt leren, dat gaat niet als ik vp erbij heb want naja, hier is altijd wel iets te doen. Ook tijdens de examenweken zal ik afwezig zijn.
Dus uhm, naja een aantal van jullie hebben mijn nummer wel, als jullie mij nodig hebben kunnen jullie altijd appen ofzo. Maar vp zet ik voor 27 dagen gedag.
Naja, als je een beetje goed bent in datum berekenen, dan heb je uit gerekend dat het over 27 dagen 21 mei is. En dat klopt, want dan heb ik mijn laatste examen.
So, bye guyz, 21 mei zal ik terug zijn.
En als er iets is en je hebt mijn nummer niet, vraag dan Simone maar, die heeft sowieso mijn nummer. HAAHAHAHAH.
Idk of zij dit goed vind, maar naja. Hahahha.OHJA, MENSEN GA MIJ NIET MAILEN WANT MAILTJES WORDEN AUTOMATISCH DOOR VP NA 10 DAGEN VERWIJDERD!!! DUS ALS ER IETS IS WAT JE ZOU WILLEN MAILEN, ZET HET DAN IN MIJN GB OF MAIL SIMONE VOOR MIJN NUMMER. DAN KAN JE HET OP DIE MANIER ZEGGEN.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20




