Sophrosyne schreef:
Dus ik denk dat ik niet erg veel online zal komen, ik heb geen zin om fake happy te zijn. Ik ga nog wel gewoon online komen voor mijn functie hoor, maar daarnaast denk ik niet zoveel. Tot ik me beter voel.
Just a heads up.
Dus ik denk dat ik niet erg veel online zal komen, ik heb geen zin om fake happy te zijn. Ik ga nog wel gewoon online komen voor mijn functie hoor, maar daarnaast denk ik niet zoveel. Tot ik me beter voel.
Just a heads up.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16