Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Hh?
Looks gezocht! (Om na te tekenen)
Azelf
Straatmuzikant



Ik probeer de laatste tijd een beetje een andere stijl uit (vooral qua kleur) en daar wil ik nog even mee oefenen. Gewoon reageren en misschien kies ik je wel. (; 

#Niet janken als ik je look niet kies
#Dit doe ik voor de lol, ik hoef geen vergoeding
#Geen idee of ik de tekening ooit af krijg
#Ik ben geen sneltrein
#Ik doe niet aan vriendjespolitiek, dus ook geen geslijm, ik ga puur op de look af
#Ik ben waarschijnlijk de meest kieskeurige persoon die je ooit zal ontmoeten
Anoniem
YouTube-ster



HH
Alessa
Popster



leuk
Account verwijderd




nicee
Tim
Wereldberoemd



<------------
Azelf
Straatmuzikant



HH

Sorry, maar in beide tekeningen die ik gemaakt heb, zaten die bloemen, heb geen zin om dat nog eens te doen. ;c
Azelf
Straatmuzikant



@Ariana en Enchanted, ben geen fan van de make-up, sorry x)

@Tim, ik heb 't niet zo op THG, sorry. 
Lix
YouTube-ster



Hey bby ;3;
Marissa
Internationale ster



hh woot
Alessa
Popster



@Ariana en Enchanted, ben geen fan van de make-up, sorry x)

@Tim, ik heb 't niet zo op THG, sorry. 

geeft niet whahahaha
Azelf
Straatmuzikant



hh woot

Thank you, love <3 
Irresistible
Straatmuzikant



<--
Hi
Marissa
Internationale ster



hh woot

Thank you, love <3 

Np =3=
Anoniem
YouTube-ster



HH

Sorry, maar in beide tekeningen die ik gemaakt heb, zaten die bloemen, heb geen zin om dat nog eens te doen. ;c

Oh oke c;
Azelf
Straatmuzikant



Hey bby ;3;

I do love the cards... je maakt een goede kans x) Ik zit alleen even met het haar, aangezien ik zwart-wit inkleur en dan de schaduw nogal lastig is... 
Azelf
Straatmuzikant



hh woot

Thank you, love <3 

Np =3=

Mwhihi :33 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste