Thrandy schreef:
MARINADIAMANDIS schreef:
Thrandy schreef:
Omdat ik 1x een blog maak over the hobbit?
Nee maar je hele profiel staat in het teken van de Hobbit en aan je andere blogposten kan ik nog niet echt iets opmaken, maar drama ik abonneer wel en kijk wel wat je ervan bakt.

Maar mijn profiel heeft geen reet te maken met mijn blog dus
wat is je hele probleem? Als ik fan ben van The Hobbit ben ik dat, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen andere blogs kan maken. Ondanks dat ik toevallig 1 blog daarover heb gemaakt. En daarbij, ik ben deze week pas begonnen met bloggen, dus
maak niet zo'n drama omdat ik ergens fan van ben en daar een profiel van heb.