Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ga weer aan een nieuwe blog werken
Thrandy
Karaoke-ster



even bedenken waarover, maar vanavond kunnen jullie weer een blog verwachten!

Abonneer alvast maar, hehehe. Want ik ga mijn best doen!
Thrandy
Karaoke-ster



HOMEPAGE
Account verwijderd




Haha wil ik ook doen, maar ik ben lui. ;)
Thrandy
Karaoke-ster



Haha wil ik ook doen, maar ik ben lui. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Awww
Account verwijderd




Haha wil ik ook doen, maar ik ben lui. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Awww

Hehe
Thrandy
Karaoke-ster



Haha wil ik ook doen, maar ik ben lui. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Precies dit ja

Jij bent altijd lui
Thrandy
Karaoke-ster



Precies dit ja

Jij bent altijd lui

Niet

Weet ik hihi xoxoxoxo 
Thrandy
Karaoke-ster



Nah ik houd niet zo van overly attached Hobbit fangirls.

Omdat ik 1x een blog maak over the hobbit? 
Thrandy
Karaoke-ster



Nah ik houd niet zo van overly attached Hobbit fangirls.

Omdat ik 1x een blog maak over the hobbit? 

Nee maar je hele profiel staat in het teken van de Hobbit en aan je andere blogposten kan ik nog niet echt iets opmaken, maar drama ik abonneer wel en kijk wel wat je ervan bakt. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Maar mijn profiel heeft geen reet te maken met mijn blog dus wat is je hele probleem? Als ik fan ben van The Hobbit ben ik dat, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen andere blogs kan maken. Ondanks dat ik toevallig 1 blog daarover heb gemaakt. En daarbij, ik ben deze week pas begonnen met bloggen, dus maak niet zo'n drama omdat ik ergens fan van ben en daar een profiel van heb.
Carmela
Straatmuzikant



Omdat ik 1x een blog maak over the hobbit? 

Nee maar je hele profiel staat in het teken van de Hobbit en aan je andere blogposten kan ik nog niet echt iets opmaken, maar drama ik abonneer wel en kijk wel wat je ervan bakt. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Maar mijn profiel heeft geen reet te maken met mijn blog dus wat is je hele probleem? Als ik fan ben van The Hobbit ben ik dat, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen andere blogs kan maken. Ondanks dat ik toevallig 1 blog daarover heb gemaakt. En daarbij, ik ben deze week pas begonnen met bloggen, dus maak niet zo'n drama omdat ik ergens fan van ben en daar een profiel van heb.

:#
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld