FollowYourDreamz schreef:
Deze week ben ik eigenlijk helemaal niet online geweest, alleen om mail te checken enzo. Dat komt omdat ik vandaag mijn eerste echte examen had en daar moest ik goed voor leren! Verder heb ik nu en week vakantie, maar in deze vakantie moet ik ook leren voor het examen. Dus daarom ben ik minder online
. Na mijn examen (na 25 mei geloof ik) ben ik gewoon weer online 
Liefs Joëlla <3
Deze week ben ik eigenlijk helemaal niet online geweest, alleen om mail te checken enzo. Dat komt omdat ik vandaag mijn eerste echte examen had en daar moest ik goed voor leren! Verder heb ik nu en week vakantie, maar in deze vakantie moet ik ook leren voor het examen. Dus daarom ben ik minder online
. Na mijn examen (na 25 mei geloof ik) ben ik gewoon weer online 
Liefs Joëlla <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
