FollowYourDreamz schreef: Je hebt de pol verkeerd ingesteld . Ik zou MusicRecords doen, want daar is elke dag een succesvolle tour en er zijn leuke competities n wat ik ook wel belangrijk vind is dat ze je niet lastigvallen met heel veel mailtjes
schreef: Als je van Anime houdt zou ik naar AnimeRecords komen. Een heel leuk label vol met Anime! Hier spammen ze je ook niet vol met mailtjes en het is erg gezellig. ^-^