Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
ANOUK EN ELKE WISHES GOOD LUCK!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik (en elke hahaha) wensen iedereen die meedoet aan de SMT verkiezingen heel veel geluk en wij hopen op heel veel leuke inzendingen! <3
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb na korte twijfel - door onzekerheid- net mijn brief ingestuurd. :)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb na korte twijfel - door onzekerheid- net mijn brief ingestuurd. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Wow, dat was snel. :o
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb na korte twijfel - door onzekerheid- net mijn brief ingestuurd. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Wow, dat was snel. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

ja ik dacht: ik ga het gewoon proberen! ;)
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb na korte twijfel - door onzekerheid- net mijn brief ingestuurd. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Wow, dat was snel. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>

ja ik dacht: ik ga het gewoon proberen! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Okay, nou fijn dat je hebt ingezonden! ^^
Toothless
Wereldberoemd



Wow, dat was snel. <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>

ja ik dacht: ik ga het gewoon proberen! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Okay, nou fijn dat je hebt ingezonden! ^^

Hoeveel inzendingen zijn er al? 
Sophrosyne
Straatmuzikant



ja ik dacht: ik ga het gewoon proberen! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Okay, nou fijn dat je hebt ingezonden! ^^

Hoeveel inzendingen zijn er al? 

Euhm, idk. Ik zal zo even kijken maar ik weet niet of ik daar iets over mag loslaten haha.
Toothless
Wereldberoemd



Okay, nou fijn dat je hebt ingezonden! ^^

Hoeveel inzendingen zijn er al? 

Euhm, idk. Ik zal zo even kijken maar ik weet niet of ik daar iets over mag loslaten haha.

als het niet mag moet je het vooral niet doen. ;) ik was gewoon nieuwsgierig en had er even niet bij nagedacht dat dat misschien geheim moest blijven. ^.^
Sophrosyne
Straatmuzikant



Hoeveel inzendingen zijn er al? 

Euhm, idk. Ik zal zo even kijken maar ik weet niet of ik daar iets over mag loslaten haha.

als het niet mag moet je het vooral niet doen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> ik was gewoon nieuwsgierig en had er even niet bij nagedacht dat dat misschien geheim moest blijven. ^.^

Ohnee dat weet ik haha, ik doe het gewoon maar niet. Ik wil geen risico lopen dat ik het wel vertel en het niet de bedoeling is haha.
Anoniem
Wereldberoemd



Euhm, idk. Ik zal zo even kijken maar ik weet niet of ik daar iets over mag loslaten haha.

als het niet mag moet je het vooral niet doen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> ik was gewoon nieuwsgierig en had er even niet bij nagedacht dat dat misschien geheim moest blijven. ^.^

Ohnee dat weet ik haha, ik doe het gewoon maar niet. Ik wil geen risico lopen dat ik het wel vertel en het niet de bedoeling is haha.

(dat is inderdaad niet de bedoeling!!!)

ZET ERBIJ DAT IK ZE OOK SUCCES WENS
Toothless
Wereldberoemd



ah oké, wist ik niet, excuses. :)

Ik wens iedereen die meedoet uiteraard heel veel succes!! 
Sophrosyne
Straatmuzikant



als het niet mag moet je het vooral niet doen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'> ik was gewoon nieuwsgierig en had er even niet bij nagedacht dat dat misschien geheim moest blijven. ^.^

Ohnee dat weet ik haha, ik doe het gewoon maar niet. Ik wil geen risico lopen dat ik het wel vertel en het niet de bedoeling is haha.

(dat is inderdaad niet de bedoeling!!!)

ZET ERBIJ DAT IK ZE OOK SUCCES WENS

Ik heb je erbij gezet Elke. cool
gwendo
Landelijke ster



wrm liggen stenen zo lekker en mis ik alles sad
Account verwijderd




Ik was al vanplan bezig te gaan!
Account verwijderd




Succes iedereen! 

Ik doe zelf niet mee. ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wist het

HAH
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste