Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
De functies op VP
Toothless
Wereldberoemd



Wat lijkt jou de leukste functie om te hebben op VP, en waarom? Welke functie zou je ooit nog willen bereiken? Wat zijn je dromen hierover? 
Deel het hier! :)
Account verwijderd




CT of NT ^-^ Spijtig genoeg heb ik het erg druk, maar ja. Het lijkt me dus leuk om die functie te kunnen hebben.
Anoniem
Wereldberoemd



Mod, hehehe.
Voor de rest hoef ik echt niets.
Anoniem
Popster



Ik heb alle functies die ik wil haha, al zou mod er natuurlijk ook nog mogen bijkomen.
Account verwijderd




Smt, en misschien nog nt of ct
Account verwijderd




Smt, en misschien nog nt of ct

en btw ik ben heel erg blij met mn blogger bagde
Anoniem
Landelijke ster



NT, duhhhh! :-)
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga voor SMT (twitter of facebook), en MOD. :)
Anoniem
YouTube-ster



NT ftw
Anoniem
Minister of Pop



Wat lijkt jou de leukste functie om te hebben op VP, en waarom? Welke functie zou je ooit nog willen bereiken? Wat zijn je dromen hierover? 
Deel het hier! <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Nt ct mod
Toothless
Wereldberoemd



voor NT en CT moet je met lay-outs kunnen werken, dat kan ik dus niet.
SMT is echt dé geschikte functie voor mij, maar dan moet het wel voor facebook en/of twitter zijn. Met instagram kan ik echt niet werken.
Society
Straatmuzikant



Admin
Anoniem
Popster



voor NT en CT moet je met lay-outs kunnen werken, dat kan ik dus niet.
SMT is echt dé geschikte functie voor mij, maar dan moet het wel voor facebook en/of twitter zijn. Met instagram kan ik echt niet werken.

Ik kan niet met lay-outs werken hoor.
Toothless
Wereldberoemd



Ze zullen toch sneller iemand kiezen die dat wel kan, lijkt me. 
Ik ga voor SMT twitter/facebook :)
Account verwijderd




voor NT en CT moet je met lay-outs kunnen werken, dat kan ik dus niet.
SMT is echt dé geschikte functie voor mij, maar dan moet het wel voor facebook en/of twitter zijn. Met instagram kan ik echt niet werken.

ct volgensmij niet hoor?
Anoniem
YouTube-ster



Ik zou heel graag Mod worden (:
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste