Amicizia schreef:
Dood vallen van me hoe ze doet tegen iedereen is gewoon laag sorry maar ze mag de boom kn , de hel idc wat ik allemaal lees t.t
Dood vallen van me hoe ze doet tegen iedereen is gewoon laag sorry maar ze mag de boom kn , de hel idc wat ik allemaal lees t.t


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20