Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
VP is echt dood aan het gaan :o
Account verwijderd




Ja!
Account verwijderd




Ja, je hebt wel een beetje gelijk. Maar kijk wat Lianne zegt, hierboven.
Sara
Straatmuzikant



Dat valt ook wel weer mee, vandaag zijn veel mensen buiten omdat het koningsdag is. 

Nja andere dagen is t ook niet meer zo druk...;$
Account verwijderd




Dat valt ook wel weer mee, vandaag zijn veel mensen buiten omdat het koningsdag is. 

Dat ook wel weer maar het komt ook niet verder dan de 250.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik vind het wel meevallen hoor. En daarbij, vandaag is het koningsdag en daar zijn veel mensen toch mee bezig haha.
Account verwijderd




Dat valt ook wel weer mee, vandaag zijn veel mensen buiten omdat het koningsdag is. 

Nja andere dagen is t ook niet meer zo druk...;$

Als ik naar de statistieken kijk valt dat best wel mee, we hebben dagen dat het wat drukker is en sommige dagen iets minder druk. 

Als ik eerlijk ben vind ik het nooit hier 'druk' , dat is wel jammer.
Anoniem
Queen of Queens



Dat valt ook wel weer mee, vandaag zijn veel mensen buiten omdat het koningsdag is. 

Klopt ja, ik ga dadelijk ook weg. XD
Account verwijderd




Als ik naar de statistieken kijk valt dat best wel mee, we hebben dagen dat het wat drukker is en sommige dagen iets minder druk. 

Als ik eerlijk ben vind ik het nooit hier 'druk' , dat is wel jammer.

Ja het mag van mij ook wel drukker hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> alleen jij zei het nu net alsof het 'achteruit' gaat en dat is niet zo. 

Nee, ik bedoel het ook niet zo hoor!:)
Account verwijderd




Heey, Lianne, ik heb een leuke idee voor een actie ofzo! Zal ik het je mailen?
Anoniem
Popster



misschien moeten er nieuwe updates komen dan komen er meer mensen als het echt leuk wordt dan komt er mond tot mond reclame
Anoniem
Wereldberoemd



Dat valt ook wel weer mee, vandaag zijn veel mensen buiten omdat het koningsdag is. 

Anoniem
Popster



nou je moet nieuwe udates doen
Tim
Wereldberoemd



Je hebt best wel gelijk ;s

Credit verkopen voor hosting+updates kosten april:
€0,-
37%
 
€ 1500,-
Toothless
Wereldberoemd



Helaas is er voor updates geen geld. 
Anoniem
Minister of Pop



Helaas is er voor updates geen geld. 

Idd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld