Riraito schreef:
Thrandy schreef:
Nou ja bij haar loopt toch altijd alles uit op een discussie want met haar kan niemand normaal praten. Natuurlijk mag ze me erop wijzen, maar ze kan het gewoon niet op een normale manier doen, zoals ze vrijwel niks kan want ik krijg overal een discussie met haar. Whatever the subject might be.
Op een normale manier? Dat dééd ik, ik zei gewoon dat het een beetje irritant begon te worden, ik viel je niet aan en zei er verder niets over. Leer eens even wat het is als iemand je aanvalt of hoe je het verder ook wilt noemen.