Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik heb heel erg mn best gedaan op mijn
Thrandy
Karaoke-ster



nieuwe blog, zouden jullie even kunnen kijken? Hihi
Anoniem
Wereldberoemd



Kidd het begint vrij irritant te worden, de hoeveelheid reclame die je maakt voor je blogs... :x
Thrandy
Karaoke-ster



Kidd het begint vrij irritant te worden, de hoeveelheid reclame die je maakt voor je blogs... :x

Het is ook irritant dat jij overal altijd wat te zeuren op hebt, maar daar hoor je mij verder ook niet over :)
Anoniem
Wereldberoemd



Kidd het begint vrij irritant te worden, de hoeveelheid reclame die je maakt voor je blogs... :x

Het is ook irritant dat jij overal altijd wat te zeuren op hebt, maar daar hoor je mij verder ook niet over <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Als je mening geven tegenwoordig al niet meer mag, maar hey, i don't give a fuck. Echter werd mij ook gezegd dat ik niet continue reclame moest maken toen ik net begon, dus dat vertel ik jou nu ook.
Thrandy
Karaoke-ster



Kidd het begint vrij irritant te worden, de hoeveelheid reclame die je maakt voor je blogs... :x

Het is ook irritant dat jij overal altijd wat te zeuren op hebt, maar daar hoor je mij verder ook niet over <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Als je mening geven tegenwoordig al niet meer mag, maar hey, i don't give a fuck. Echter werd mij ook gezegd dat ik niet continue reclame moest maken toen ik net begon, dus dat vertel ik jou nu ook.

Maybe you should try to give a fuck for once. 
Anoniem
Wereldberoemd



Het is ook irritant dat jij overal altijd wat te zeuren op hebt, maar daar hoor je mij verder ook niet over <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Als je mening geven tegenwoordig al niet meer mag, maar hey, i don't give a fuck. Echter werd mij ook gezegd dat ik niet continue reclame moest maken toen ik net begon, dus dat vertel ik jou nu ook.

Maybe you should try to give a fuck for once. 

When you see my face hope it gives you hell, when you walk my way hope it gives you hell.

Duidelijk genoeg?
Lefacumis
Wereldberoemd



   Mensen een discussie is niet echt nodig toch.. sad
Thrandy
Karaoke-ster



   Mensen een discussie is niet echt nodig toch.. sad

Nou ja bij haar loopt toch altijd alles uit op een discussie want met haar kan niemand normaal praten. Natuurlijk mag ze me erop wijzen, maar ze kan het gewoon niet op een normale manier doen, zoals ze vrijwel niks kan want ik krijg overal een discussie met haar. Whatever the subject might be.
Anoniem
Wereldberoemd



   Mensen een discussie is niet echt nodig toch.. sad

Nou ja bij haar loopt toch altijd alles uit op een discussie want met haar kan niemand normaal praten. Natuurlijk mag ze me erop wijzen, maar ze kan het gewoon niet op een normale manier doen, zoals ze vrijwel niks kan want ik krijg overal een discussie met haar. Whatever the subject might be.

Op een normale manier? Dat dééd ik, ik zei gewoon dat het een beetje irritant begon te worden, ik viel je niet aan en zei er verder niets over. Leer eens even wat het is als iemand je aanvalt of hoe je het verder ook wilt noemen.
Thrandy
Karaoke-ster



   Mensen een discussie is niet echt nodig toch.. sad

Nou ja bij haar loopt toch altijd alles uit op een discussie want met haar kan niemand normaal praten. Natuurlijk mag ze me erop wijzen, maar ze kan het gewoon niet op een normale manier doen, zoals ze vrijwel niks kan want ik krijg overal een discussie met haar. Whatever the subject might be.

Op een normale manier? Dat dééd ik, ik zei gewoon dat het een beetje irritant begon te worden, ik viel je niet aan en zei er verder niets over. Leer eens even wat het is als iemand je aanvalt of hoe je het verder ook wilt noemen.

Oh dat weet ik wel hoor :)
Anoniem
Wereldberoemd



Nou ja bij haar loopt toch altijd alles uit op een discussie want met haar kan niemand normaal praten. Natuurlijk mag ze me erop wijzen, maar ze kan het gewoon niet op een normale manier doen, zoals ze vrijwel niks kan want ik krijg overal een discussie met haar. Whatever the subject might be.

Op een normale manier? Dat dééd ik, ik zei gewoon dat het een beetje irritant begon te worden, ik viel je niet aan en zei er verder niets over. Leer eens even wat het is als iemand je aanvalt of hoe je het verder ook wilt noemen.

Oh dat weet ik wel hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Duidelijk niet.
Thrandy
Karaoke-ster



Op een normale manier? Dat dééd ik, ik zei gewoon dat het een beetje irritant begon te worden, ik viel je niet aan en zei er verder niets over. Leer eens even wat het is als iemand je aanvalt of hoe je het verder ook wilt noemen.

Oh dat weet ik wel hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Duidelijk niet.

Mag ik dat even zelf bepalen? Thanks.
Anoniem
Wereldberoemd



Oh dat weet ik wel hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Duidelijk niet.

Mag ik dat even zelf bepalen? Thanks.

Is goed hoor, maar dan is je standaard wel heel erg laag.
Lefacumis
Wereldberoemd



Kidd het begint vrij irritant te worden, de hoeveelheid reclame die je maakt voor je blogs... :x

Het is ook irritant dat jij overal altijd wat te zeuren op hebt, maar daar hoor je mij verder ook niet over <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Misschien was dit ook niet zo erg nodig.. 
Thrandy
Karaoke-ster



Duidelijk niet.

Mag ik dat even zelf bepalen? Thanks.

Is goed hoor, maar dan is je standaard wel heel erg laag.

Is goed Elke. Is goed.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld