Scofield schreef:
want ik ben heel slecht bezig voor schol. M'n eindcijfers zijn dan wel goed, maar het CE moet ik ook nog goed maken om te kunnen slagen. Nu nog 2 en een halve week voor de CE-examens en ik heb nog niet geleerd. Dus ik ga nu een weekje op vakantiemodus zodat ik me echt gaan focussen op school en dat ik genoeg ga leren per dag. See you guys next week! ♥
De vakantie is geboekt!
Deze gaat in op 26-04-2014 21:43
want ik ben heel slecht bezig voor schol. M'n eindcijfers zijn dan wel goed, maar het CE moet ik ook nog goed maken om te kunnen slagen. Nu nog 2 en een halve week voor de CE-examens en ik heb nog niet geleerd. Dus ik ga nu een weekje op vakantiemodus zodat ik me echt gaan focussen op school en dat ik genoeg ga leren per dag. See you guys next week! ♥
De vakantie is geboekt!
Deze gaat in op 26-04-2014 21:43


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20