Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: Welke naam is het leukst?
Stem op een nieuwe naam!
Compulsion
Wereldberoemd



Ja, ik wil graag een nieuwe naam, maar ik kan niet kiezen. Stem!

O ja, ik zou het leuk vinden moesten jullie de namen niet stelen of zo. :$
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb de eerste stem uitgebracht!!
Compulsion
Wereldberoemd



hihihi
Anoniem
Minister of Pop



:3
Compulsion
Wereldberoemd



:3

:33333
Ninurta
Straatmuzikant



Lumos, for sure.

Anoniem
YouTube-ster



Rebellion, rawrr eyebrows
Compulsion
Wereldberoemd



Maar waarom zou je Lumos niet mogen stelen, niet dat ik dat zou doen, maar dat is een spreuk uit Harry Potter.

Ik bedoel dat je niet nu je naam moet veranderen in Lumos omdat ik je op dat idee heb gebracht, snap je? Want stel dat ik die naam dan kies, heeft iemand anders hem genomen. Als hij al niet in gebruik is tenminste.
Compulsion
Wereldberoemd



Maar waarom zou je Lumos niet mogen stelen, niet dat ik dat zou doen, maar dat is een spreuk uit Harry Potter.

Ik bedoel dat je niet nu je naam moet veranderen in Lumos omdat ik je op dat idee heb gebracht, snap je? Want stel dat ik die naam dan kies, heeft iemand anders hem genomen. Als hij al niet in gebruik is tenminste.

O crap hij is al in gebruik HAHA. Faal.
Compulsion
Wereldberoemd



Ik bedoel dat je niet nu je naam moet veranderen in Lumos omdat ik je op dat idee heb gebracht, snap je? Want stel dat ik die naam dan kies, heeft iemand anders hem genomen. Als hij al niet in gebruik is tenminste.

O crap hij is al in gebruik HAHA. Faal.

SRRY!!
 nee jk

maar vraag of Lianne dat account wilt verwijderen dan? c;

Als ik die naam kies, zal ik dat doen haha. :3
Ik denk dat ik voor Trident, Symbol of Compulsion ga gaan though.
Anoniem
YouTube-ster



Ik zou deze houden :)
Compulsion
Wereldberoemd



Ik heb er een paar weggedaan, stem maar opnieuw!!! :3
CRFJ
Internationale ster



go lumos (:
Anoniem
Minister of Pop



O crap hij is al in gebruik HAHA. Faal.

SRRY!!
 nee jk

maar vraag of Lianne dat account wilt verwijderen dan? c;

Als ik die naam kies, zal ik dat doen haha. :3
Ik denk dat ik voor Trident, Symbol of Compulsion ga gaan though.

Dat zijn wel de leukste drie haha
Anoniem
Wereldberoemd



Gvd doe Compulsion ;-;
Compulsion
Wereldberoemd



Oké ja ik ga Compulsion doen denk ik!!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste