schreef:
Op je profiel, om je verjaardag in te vullen had ik vroeger gewoon een random geboorte jaar ingesteld en nu kan ik 'm niet meer veranderen hahaha.
Ik weet zelfs niet waarom ik het gedaan heb.
Op je profiel, om je verjaardag in te vullen had ik vroeger gewoon een random geboorte jaar ingesteld en nu kan ik 'm niet meer veranderen hahaha.
Ik weet zelfs niet waarom ik het gedaan heb.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15