Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wanneer ben je volgens jullie vp verslaafd?
Anoniem
Minister of Pop



Wanneer ben je volgens jullie vp verslaafd?
Anoniem
Queen of Queens



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.
Anoniem
Wereldberoemd



Als vp personen belangrijker gaan worden dan de personen in rl hahahaa, oke dat is wel heel shocking en gaat te ver. :p
Anoniem
Minister of Pop



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Mm daar kom ik bijna aan
Anoniem
Queen of Queens



Als vp personen belangrijker gaan worden dan de personen in rl hahahaa, oke dat is wel heel shocking en gaat te ver. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

HAHAHAH ja dat ook ja. XD maar ik heb wel dat ik om personen geeft maar niet dat ze meer als mijn vriend beteken zeg maar.
Anoniem
Minister of Pop



Ik zit er echt akelig vaak op
Anoniem
YouTube-ster



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.

o damn, ik ben verslaafd :c
Anoniem
Minister of Pop



Ik per dag minstens een uur of anderhalf soms 2 weekenden en vakanties halve dagen en de halve vrijdagavomd oo.
ikk
YouTube-ster



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.

o damn, ik ben verslaafd :c

 
Anoniem
Minister of Pop



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.

o damn, ik ben verslaafd :c

 

Ik ook vrees ik zie mijn bericht hier boven
fiddely
Landelijke ster



als je je beter op vp kunt concentreren dan op je huiswerk
Anoniem
Minister of Pop



als je je beter op vp kunt concentreren dan op je huiswerk

Kan het beide even goed dus tsja
gwendo
Landelijke ster



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.

o damn, ik ben verslaafd :c

me 2
Anoniem
Minister of Pop



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.

o damn, ik ben verslaafd :c

me 2

Me 3
Anoniem
YouTube-ster



Wanneer je meer dan 2 uur per dacht op vp zit HAHAHA

Ik zet er zelf meer dan 12 uur achter in het weekend.

en als je er 6 uur achter zit ?
Anoniem
Landelijke ster



Als vp personen belangrijker gaan worden dan de personen in rl hahahaa, oke dat is wel heel shocking en gaat te ver. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Sometimes, just sometimes, the people online are better than people in real ;$
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste