Unashamed schreef: Ik dacht eigenlijk dat dit twee maanden terug of zo al zou gebeuren, want toen nam je afscheid, weet je nog? Ik dacht echt van: "Huh, blijf Laura nou toch?" Maar je had wel altijd leuke competities.
Yes i know hahahaha toen bleef ik nog xd
Account verwijderd
schreef:
Fame schreef:
Jasmijn schreef: Ik wist helemaal niet dat je er een had xd ik ben dom
Dat is inderdaad heel dom aangezien ik als eerste de CT badge had.
Maar dat wist ik niet want ik zit pas 4 maandjes op vp