Philophobia schreef:
Zal ik me naam veranderen? Ik ben deze naam zat u_u.
heb nog maar 33 credits, donaties zijn welkom..
maar, welke naam zou ik nemen? Naam + mening / betekenis erbij. :3
(japans eventueel? lijkt me awesome)
Zal ik me naam veranderen? Ik ben deze naam zat u_u.
heb nog maar 33 credits, donaties zijn welkom..
maar, welke naam zou ik nemen? Naam + mening / betekenis erbij. :3
(japans eventueel? lijkt me awesome)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17