Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik heb nu zin om dit te bewerken
Sophrosyne
Straatmuzikant



Door die zwarte lijntjes, pls, let me. ;-;

YoutubeTeam verkiezingen!
Sophrosyne
Straatmuzikant



hey hallo leef met me mee
Sophrosyne
Straatmuzikant



Tis wel lelijk hahaha oeps

Daarom wil ik het bewerken! ;-;
Sophrosyne
Straatmuzikant



Tis wel lelijk hahaha oeps

Daarom wil ik het bewerken! ;-;

YT scherper maken enz hahaha

Maar als ik ga solliciteren haken ze misschien af omdat ik ze verbeter omg jenken
Sophrosyne
Straatmuzikant



YT scherper maken enz hahaha

Maar als ik ga solliciteren haken ze misschien af omdat ik ze verbeter omg jenken

Oppassen hoor!!

Ik ga gewoon dat plaatje verbeteren en in mijn sollicitatie gebruiken omg AHAHAH
Sophrosyne
Straatmuzikant



Oppassen hoor!!

Ik ga gewoon dat plaatje verbeteren en in mijn sollicitatie gebruiken omg AHAHAH

HAHAHAHHA badass

ja en dan subtiel erbij zetten: (ja, ja ik heb jullie plaatje bewerkt, ik ergerde me namelijk aan de zwarte randen eromheen. <3)
Sophrosyne
Straatmuzikant



HAHAHAHHA badass

ja en dan subtiel erbij zetten: (ja, ja ik heb jullie plaatje bewerkt, ik ergerde me namelijk aan de zwarte randen eromheen. <3)

HAHAHHAHA [ ps maak ik nu meer kans??] 

omg ja, AHAHAHAHHA
Sophrosyne
Straatmuzikant



HAHAHHAHA [ ps maak ik nu meer kans??] 

omg ja, AHAHAHAHHA

[ pps, Lianne, wist je al dat je mooi haar hebt?! ]

[echt heel prachtig haar, t mooiste wat ick oojt gesien hep! ick hep trauwens een geweldigu an!]
Sophrosyne
Straatmuzikant



[ pps, Lianne, wist je al dat je mooi haar hebt?! ]

[echt heel prachtig haar, t mooiste wat ick oojt gesien hep! ick hep trauwens een geweldigu an!]

[ ik ken trouwens ook goed nederlands ] 

[jaaaa en daarnaast kan ick ooc heel goet vidios macen!
Sophrosyne
Straatmuzikant



[ ik ken trouwens ook goed nederlands ] 

[jaaaa en daarnaast kan ick ooc heel goet vidios macen!

[ hihihihihihihihihihi ik ben nu toch wel goet genoech ]

[ik weet zekur dat ick wort gekosen en anders haal ick mein vader erbei en die kan de sajt platleggen!!!!!!!!!]
Sophrosyne
Straatmuzikant



[ hihihihihihihihihihi ik ben nu toch wel goet genoech ]

[ik weet zekur dat ick wort gekosen en anders haal ick mein vader erbei en die kan de sajt platleggen!!!!!!!!!]

AHHAHAHAHHAHA jezus HAHA je wordt het zeker 

ikr i mean, cmon me=total fab
Sophrosyne
Straatmuzikant



AHHAHAHAHHAHA jezus HAHA je wordt het zeker 

ikr i mean, cmon me=total fab

2 fab 4 u

Yesh tootz
Account verwijderd




Als het mag zou ik het doen. n__n
Anoniem
Queen of Queens



Ach het gaat niet om de layout dingen maar de verkiezing zelf haha.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld