Marissa schreef:
Ja :3
Ik ben niet de beste, dus de boden hoeven ook niet gigantisch hoog te zijn XD
Vul het onderstaande lijstje in en misschien maak ik je forumplaatje wel c:
Achtergrond kleur:
Speciaal plaatje voor achtergrond:
Patroon:
Poppetje erbij:
Vp naam erbij:
Echte naam erbij:
Glitters:
Kleuren extra:
Bepaalde tekst vorm/kleur:
Bod:
Extra:
Ja :3
Ik ben niet de beste, dus de boden hoeven ook niet gigantisch hoog te zijn XD
Vul het onderstaande lijstje in en misschien maak ik je forumplaatje wel c:
Achtergrond kleur:
Speciaal plaatje voor achtergrond:
Patroon:
Poppetje erbij:
Vp naam erbij:
Echte naam erbij:
Glitters:
Kleuren extra:
Bepaalde tekst vorm/kleur:
Bod:
Extra:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

maar mijn manager is vandaag verlopen
maar mijn manager is vandaag verlopen

