Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wow er komt weer een verkiezingen bom
Anoniem
Wereldberoemd



xD
Silatunique
Landelijke ster



Welke? voor yt team?
Anoniem
Wereldberoemd



Welke? voor yt team?

En SMT. 

Waarschijnlijk het NT ook over 3 dagen ofzo en dan het CT HAHAH

En dan modverkiezingen!!!!!!!!!!!
Anoniem
Minister of Pop



Komen er nog meer verkiezingen??
Anoniem
Wereldberoemd



En SMT. 

Waarschijnlijk het NT ook over 3 dagen ofzo en dan het CT HAHAH

En dan modverkiezingen!!!!!!!!!!!

Hoezo ook ct en nt? Je maakt me nieuwsgierig.

Er komen helemaal geen nt verkiezingen hoor xd. 



Het was ook als voorbeeld bedoelt xD
Lefacumis
Wereldberoemd



 banana
Laryanue
Karaoke-ster



En SMT. 

Waarschijnlijk het NT ook over 3 dagen ofzo en dan het CT HAHAH

En dan modverkiezingen!!!!!!!!!!!

Hoezo ook ct en nt? Je maakt me nieuwsgierig.

Er komen helemaal geen nt verkiezingen hoor xd. 



NOOH. ;C
Anoniem
Wereldberoemd



Welke? voor yt team?

En SMT. 

Waarschijnlijk het NT ook over 3 dagen ofzo en dan het CT HAHAH

En dan modverkiezingen!!!!!!!!!!!

En D verkiezingen dan? :C

O ja die ook
Fame
Internationale ster



Ja hahaha klopt.
Desere
Landelijke ster



HAHAHAHAHAHAHA VERKIEZING TIJD HE... NU WORDEN OOK DIEREN GEBOREN EN BABY'S HIHIIHIHIH.
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAHAHAHAHA VERKIEZING TIJD HE... NU WORDEN OOK DIEREN GEBOREN EN BABY'S HIHIIHIHIH.

HAHAHAHAH

zijn we nou nogsteeds vriendinnetjes????????? :c
Desere
Landelijke ster



HAHAHAHAHAHAHA VERKIEZING TIJD HE... NU WORDEN OOK DIEREN GEBOREN EN BABY'S HIHIIHIHIH.

HAHAHAHAH

zijn we nou nogsteeds vriendinnetjes????????? :c

Ik heb je nog steeds in mijn lijst hoor noob!!!!!!!
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAHAHAHAHA VERKIEZING TIJD HE... NU WORDEN OOK DIEREN GEBOREN EN BABY'S HIHIIHIHIH.

HAHAHAHAH

zijn we nou nogsteeds vriendinnetjes????????? :c

Ik heb je nog steeds in mijn lijst hoor noob!!!!!!!

o ja

kwas je vergeten ;ssss
Desere
Landelijke ster



HAHAHAHAH

zijn we nou nogsteeds vriendinnetjes????????? :c

Ik heb je nog steeds in mijn lijst hoor noob!!!!!!!

o ja

kwas je vergeten ;ssss

lekkere vriendin ben jij :sSSS doei ik verwijder je.
Anoniem
Wereldberoemd



Ja want als er voor 2 van de 6 teams verkiezingen zijn dan is het echt een explosie hoor!!
Account verwijderd




En SMT. 

Waarschijnlijk het NT ook over 3 dagen ofzo en dan het CT HAHAH

En dan modverkiezingen!!!!!!!!!!!

Hoezo ook ct en nt? Je maakt me nieuwsgierig.

Er komen helemaal geen nt verkiezingen hoor xd. 



en ook geen ct XD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste