Anke schreef:
Is 7 mei.
Ik was het vergeten in de lay-out te zetten terwijl we wel al hadden overlegd, nou ja beetje in de war gisteren. Maar ondertussen staat het wel gewoon in de lay-out.
Is 7 mei.
Ik was het vergeten in de lay-out te zetten terwijl we wel al hadden overlegd, nou ja beetje in de war gisteren. Maar ondertussen staat het wel gewoon in de lay-out.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18