Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
WIE WIL YT BRIEF EN VIDEO KEUREN?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil van te voren zeggen dat de video, nogal awkward is omdat ik heel zenuwachtig word als ik iets opneem. Reageer en ik mail je!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Pls?
Lix
YouTube-ster



Ik wil wel, maar ik ga zelf denk ik ook meedoen. Dus lijkt me niet handig ;-;
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil wel, maar ik ga zelf denk ik ook meedoen. Dus lijkt me niet handig ;-;

Als je niks afpakt is er toch niks mis mee?
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik wil wel, maar ik ga zelf denk ik ook meedoen. Dus lijkt me niet handig ;-;

Als je niks afpakt is er toch niks mis mee?
Anoniem
Wereldberoemd



Stuur maarrr (:
Lix
YouTube-ster



Ik wil wel, maar ik ga zelf denk ik ook meedoen. Dus lijkt me niet handig ;-;

Als je niks afpakt is er toch niks mis mee?

Ik ben al halverwege, en ik was niet van plan dingen af te pakken, want ik weet al wat ik verder wil doen cool
Alleen idk.. Sommigen vinden het niet prettig n.n"
Lix
YouTube-ster



Ik heb hem gezien n.n

Mijn mening:
Ik vind het leuk dat jij gewoon zelf praatte, want, zoals je in je brief zei; het geeft meer 'contact'.
Toch vind ik dat een minder punt, want nu heb ik best wel weinig van je video skills gezien.
Verder vond ik je idee echt geweldig en over het algemeen vond ik je sollicitatie goed n.n
Thrandy
Karaoke-ster



Ik heb hem gelezen!

Ik vond hem zeker goed, alleen in je video vond ik persoon de tekst wat onduidelijk, of dat kan aan mij liggen idk haha, daardoor kon ik niet echt goed lezen wat er nu stond, maar het was wel heel leuk en persoonlijk dat je zoveel praatte!

Succes!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb hem gelezen!

Ik vond hem zeker goed, alleen in je video vond ik persoon de tekst wat onduidelijk, of dat kan aan mij liggen idk haha, daardoor kon ik niet echt goed lezen wat er nu stond, maar het was wel heel leuk en persoonlijk dat je zoveel praatte!

Succes!

Yesh, ik had wat probleempjes met uploaden, ik moest hem in een speciaal formaat doen maar daar zit geen HD quality bij, jammer tho maar het is niet anders. :/
Thrandy
Karaoke-ster



Ik heb hem gelezen!

Ik vond hem zeker goed, alleen in je video vond ik persoon de tekst wat onduidelijk, of dat kan aan mij liggen idk haha, daardoor kon ik niet echt goed lezen wat er nu stond, maar het was wel heel leuk en persoonlijk dat je zoveel praatte!

Succes!

Yesh, ik had wat probleempjes met uploaden, ik moest hem in een speciaal formaat doen maar daar zit geen HD quality bij, jammer tho maar het is niet anders. :/

Aw dat suckt... had ik laatst ook met een blog lay-out... 
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb hem gelezen!

Ik vond hem zeker goed, alleen in je video vond ik persoon de tekst wat onduidelijk, of dat kan aan mij liggen idk haha, daardoor kon ik niet echt goed lezen wat er nu stond, maar het was wel heel leuk en persoonlijk dat je zoveel praatte!

Succes!

Yesh, ik had wat probleempjes met uploaden, ik moest hem in een speciaal formaat doen maar daar zit geen HD quality bij, jammer tho maar het is niet anders. :/

Aw dat suckt... had ik laatst ook met een blog lay-out... 

Yeah maar andere formaten waren gevaarlijk voor mijn computer..
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld