Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Hou jij van bakken?
Thrandy
Karaoke-ster



Dan moet je echt mijn nieuwe blog bekijken, I'm serious, de lekkerste taart/cake everrrrrrrrrr ohmylord

+ recept of course

http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Thrandy&show=blog&id=17303
Thrandy
Karaoke-ster



Dat ziet er echt lekker uit 

Ja he?! Dat is het ook, holy cow... <3____<3
Anoniem
YouTube-ster



Dat ziet er echt lekker uit 

Thrandy
Karaoke-ster



Dat ziet er echt lekker uit 


Maak het een keer zou ik zeggen, het is niet veel werk!
Anoniem
Minister of Pop



Dat ziet er echt lekker uit 


Maak het een keer zou ik zeggen, het is niet veel werk!

Ga ik doen als ik tijd heb, hihi ^-^
Thrandy
Karaoke-ster




Maak het een keer zou ik zeggen, het is niet veel werk!

Ga ik doen als ik tijd heb, hihi ^-^

yay! 
Thrandy
Karaoke-ster



HOMEPAGEEEE
BeYourMusic
Popster



Ik ga het denk ik wel maken ^^
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga het denk ik wel maken ^^

Moet je echt doen, het is echt klsadf;jsa lekker omg.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga het denk ik wel maken ^^

Moet je echt doen, het is echt klsadf;jsa lekker omg.

En het is ook makkelijk te maken, want je hebt vaak al die producten wel in huis die je nodig hebt. En het duurt niet lang voor hij klaar is, hehehehe.
Anoniem
Wereldberoemd



Ziet er lekker uit, jammer dat ik een erg slechte oven heb :$
Thrandy
Karaoke-ster



Ziet er lekker uit, jammer dat ik een erg slechte oven heb <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Aw, dat is jammer indeed. Hadden wij ook een tijdje last van, maar hij werkt weer normaal. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ziet er lekker uit, jammer dat ik een erg slechte oven heb <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Aw, dat is jammer indeed. Hadden wij ook een tijdje last van, maar hij werkt weer normaal. 

Ik had laatst een cake gemaakt, aan de onderkant was die zwart en aan de bovenkant gebeurde niks xD Het was niet te vreten.. 
BeYourMusic
Popster



Ik ga het denk ik wel maken ^^

Moet je echt doen, het is echt klsadf;jsa lekker omg.

En het is ook makkelijk te maken, want je hebt vaak al die producten wel in huis die je nodig hebt. En het duurt niet lang voor hij klaar is, hehehehe.

Ja idd alleen de cacao is gister opgegaan haha
Thrandy
Karaoke-ster



Ziet er lekker uit, jammer dat ik een erg slechte oven heb <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Aw, dat is jammer indeed. Hadden wij ook een tijdje last van, maar hij werkt weer normaal. 

Ik had laatst een cake gemaakt, aan de onderkant was die zwart en aan de bovenkant gebeurde niks xD Het was niet te vreten.. 

Dat is irritant ja... Meh.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld