Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Nu ben ik bang dat ik een waarschuwing of to
Anoniem
Minister of Pop



Nu ben ik bang dat ik een waarschuwing of to krijg. Omdat ik iemand heb gemeld omdat ze gsm geld en items tegen vp geld en items wilde ruilen. Ik heb het opgezocht in de regels en dat mag niet.nen wrm staan vp forumregels bij algemeen dat hoort toch bij game? Maar ok. Ik maakte dit topic omdat ik twijfelde of het goed was wat ik deed
Silatunique
Landelijke ster



Maar als zei een forum heeft gemaakt en JIJ haar gemeld hebt, waarom zou jij dan een waarschuwing/to krijgen? xd
Anoniem
Minister of Pop



Maar als zei een forum heeft gemaakt en JIJ haar gemeld hebt, waarom zou jij dan een waarschuwing/to krijgen? xd

Omdat je als je iemand on terecht meld een waarschuwing kan krijgen. 
Silatunique
Landelijke ster



Maar als zei een forum heeft gemaakt en JIJ haar gemeld hebt, waarom zou jij dan een waarschuwing/to krijgen? xd

Omdat je als je iemand on terecht meld een waarschuwing kan krijgen. 

Okay, geniet van je laatste uren.
Anoniem
Minister of Pop



Maar als zei een forum heeft gemaakt en JIJ haar gemeld hebt, waarom zou jij dan een waarschuwing/to krijgen? xd

Omdat je als je iemand on terecht meld een waarschuwing kan krijgen. 

Okay, geniet van je laatste uren.

Haha.
Anoniem
Landelijke ster



Maar als zei een forum heeft gemaakt en JIJ haar gemeld hebt, waarom zou jij dan een waarschuwing/to krijgen? xd

Omdat je als je iemand on terecht meld een waarschuwing kan krijgen. 

Okay, geniet van je laatste uren.

HAHAHAHAHAHAHAHAH :'')
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Wereldberoemd



Jij krijgt echt géén waarschuwing/to hoor!
Anoniem
Minister of Pop



Jij krijgt echt géén waarschuwing/to hoor!

Ok.
Ralsei
Internationale ster



Je mag toch niet handelen in gsm-vp items-geld.

Afgelopen week zijn daar 2 topics door gesloten.
Anoniem
Minister of Pop



Oo
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld