Felicia schreef:
Nu ben ik bang dat ik een waarschuwing of to krijg. Omdat ik iemand heb gemeld omdat ze gsm geld en items tegen vp geld en items wilde ruilen. Ik heb het opgezocht in de regels en dat mag niet.nen wrm staan vp forumregels bij algemeen dat hoort toch bij game? Maar ok. Ik maakte dit topic omdat ik twijfelde of het goed was wat ik deed
Nu ben ik bang dat ik een waarschuwing of to krijg. Omdat ik iemand heb gemeld omdat ze gsm geld en items tegen vp geld en items wilde ruilen. Ik heb het opgezocht in de regels en dat mag niet.nen wrm staan vp forumregels bij algemeen dat hoort toch bij game? Maar ok. Ik maakte dit topic omdat ik twijfelde of het goed was wat ik deed


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20