schreef:
Houden jullie ook van Anime?
Kijken jullie het veel en praten jullie er graag over? Dan is AnimeRecords het perfecte label voor jou!
Elke dag een tour en leuke competitie's.
Geïnteresseerd? Stuur dan zeker een lid verzoek! Als AnimeRecords dan toch niets voor jou is, kan je je nog altijd uitschrijven!
Sommigen hier hebben natuurlijk al een label, maar dit zeg ik dan ook echt voor de personen die van Anime houden. Wel een label of niet, maakt niet uit. (:
Houden jullie ook van Anime?
Kijken jullie het veel en praten jullie er graag over? Dan is AnimeRecords het perfecte label voor jou!
Elke dag een tour en leuke competitie's.
Geïnteresseerd? Stuur dan zeker een lid verzoek! Als AnimeRecords dan toch niets voor jou is, kan je je nog altijd uitschrijven!
Sommigen hier hebben natuurlijk al een label, maar dit zeg ik dan ook echt voor de personen die van Anime houden. Wel een label of niet, maakt niet uit. (:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
