Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ben ik op vp bekend in positieve zin?
Anoniem
Minister of Pop



Ben ik op vp bekend in positieve zin? En zo ja waar ken je me dan van
Gray
Wereldberoemd



Je bent wel een beetje bekend volgens mij, maar ik denk niet in een hele positieve zin :$
Anoniem
Minister of Pop



Je bent wel een beetje bekend volgens mij, maar ik denk niet in een hele positieve zin <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Nee dat weet ik daarom vraag ik juist wie mij WEL in positieve zin kent
Anoniem
Minister of Pop



Voor mij wel? c;

Waarvan?
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Minister of Pop



Je bent wel bekend, maar voor mij niet in een erg positieve zin.
Je praat soms heel raar, en dat irriteert me. Sorry.
Anoniem
Minister of Pop



Je bent wel bekend, maar voor mij niet in een erg positieve zin.
Je praat soms heel raar, en dat irriteert me. Sorry.

Nou ja ik zal ook eens in positieve zin bekend zijn, is niet erg. Ben het gewend
Account verwijderd




Je bent wel bekend, maar voor mij niet in een erg positieve zin.
Je praat soms heel raar, en dat irriteert me. Sorry.

Compulsion
Wereldberoemd



Bij mij kom je in een positieve zin bekend voor. :)
Anoniem
Landelijke ster



Voor mij is iedereen bekend, haha :p
Anoniem
Minister of Pop



yay ty Elle
fiddely
Landelijke ster



je staat voor mij bekend als iemand met een hele berg credits
Anoniem
Minister of Pop



je staat voor mij bekend als iemand met een hele berg credits

Haha verassend
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld