Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Gisteren moest de laatste dag zijn
Anoniem
Minister of Pop



van manager, want het was TOT vandaag en niet tot en met. Stom ding ;-;

 Je manager is actief tot 29-04-2014.
Cinta
Landelijke ster



Ja wow stom dat je manager langer is dan je denkt ss;

Nee okay haha, mail anders Lianne even :-) slimpie
Account verwijderd




pfoe wat een marteling
Anoniem
Minister of Pop



Ja wow stom dat je manager langer is dan je denkt ss;

Nee okay haha, mail anders Lianne even :-) slimpie

hahaha nee want ik heb al te vaak haar spelfouten verbeterd en dat wordt zo sneu sad
Marissa
Internationale ster



Ja wow stom dat je manager langer is dan je denkt ss;

Nee okay haha, mail anders Lianne even :-) slimpie

Dude, wat...
Cinta
Landelijke ster



Ja wow stom dat je manager langer is dan je denkt ss;

Nee okay haha, mail anders Lianne even :-) slimpie

Dude, wat...

....wat?
Marissa
Internationale ster



Ja wow stom dat je manager langer is dan je denkt ss;

Nee okay haha, mail anders Lianne even :-) slimpie

Dude, wat...

....wat?

Je manager is langer dan je denkt... dat klinkt een beetje fout :$
Cinta
Landelijke ster



Dude, wat...

....wat?

Je manager is langer dan je denkt... dat klinkt een beetje fout <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Oh HAHAHAHA ik dacht al dat ik iets erg had gezegd ofz sad
Anoniem
Minister of Pop



HAHAHA o wauw vergezocht hoor
Marissa
Internationale ster



....wat?

Je manager is langer dan je denkt... dat klinkt een beetje fout <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Oh HAHAHAHA ik dacht al dat ik iets erg had gezegd ofz sad

AHAHAHAHA, noohh, maar gewoon... dat klonk wat fout in mijn oren. Maar ja, het is avond, dus dan denk ik snel verkeerd woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld