Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wow eentje maakt misbruik van haar "badge"
Thrandy
Karaoke-ster



"Oh ik kan een discussie niet winnen, laat ik Thrandy maar eens even heel bitchy mailen door te zeggen op de meest sarcastische toon ever "succes met het halen van die badge""

Bitch pls, niet zo gaan doen chick want k screen alles. 
Marissa
Internationale ster



Like a bosss

Thrandy
Karaoke-ster



Like a bosss

ja nee nie te stoer doen met je "badge" want tis nie eens een echte badge dus wat probeert ze ohemefgai 
Anoniem
Popster



Ik snap het niet ;c
Thrandy
Karaoke-ster



Mail me Even terug. (:

Done :d
Thrandy
Karaoke-ster



Oke waar slaat dat op .-.

Ja ook een beetje raar, want ik heb niemand uitgescholden of wat dan ook, ik was gewoon een discussie aan het voeren zoals dat hoort. 
Account verwijderd




Like a bosss

Weronika
Karaoke-ster



Ok show me ik ben een drama lama
Thrandy
Karaoke-ster



Oke waar slaat dat op .-.

Ja ook een beetje raar, want ik heb niemand uitgescholden of wat dan ook, ik was gewoon een discussie aan het voeren zoals dat hoort. 

Dan vind ik dat diegene zich echt als een kleuter gedraagt .-.

Ja, sowieso wel ja... Want een discussie is een discussie en dan zoiets te zeggen omdat je weet dat iemand heel graag beloond wordt met die badge dan vind ik dat heel laag. Maar het wordt nu verder uitgezocht, aangezien ik alles natuurlijk wel heb gescreend want ik laat me echt die kans (die ik ooit hopelijk ga krijgen haha) ontnemen door zoiets als dit.
Anoniem
YouTube-ster



Ok show me ik ben een drama lama

Account verwijderd




Zo zo zoooo kinderachtig
Toothless
Wereldberoemd



Je mag me mailen als je wilt. Ja, oké, ik geef het toe. Ik ben nieuwsgierig. :p
Thrandy
Karaoke-ster



Je mag me mailen als je wilt. Ja, oké, ik geef het toe. Ik ben nieuwsgierig. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik mail verder niemand hoor, haha. Dat valt alsnog onder zwartmaken en daar doe ik niet aan. 
Toothless
Wereldberoemd



Je mag me mailen als je wilt. Ja, oké, ik geef het toe. Ik ben nieuwsgierig. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ik mail verder niemand hoor, haha. Dat valt alsnog onder zwartmaken en daar doe ik niet aan. 

oké, geeft niks.
Nu mis ik het drama, huil. Nee hoor geintje. xd
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Ik snap er niks van haha :p
Thrandy
Karaoke-ster



Je mag me mailen als je wilt. Ja, oké, ik geef het toe. Ik ben nieuwsgierig. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ik mail verder niemand hoor, haha. Dat valt alsnog onder zwartmaken en daar doe ik niet aan. 

oké, geeft niks.
Nu mis ik het drama, huil. Nee hoor geintje. xd

Hahaha, nou ja beter dat je het mist.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste