Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wie gaat er meedoen aan de YoutubeTeam
ArtikelTeam
YouTube-ster



Verkiezingen?
eyebrows
Lefacumis
Wereldberoemd



Nee hihi
Thrandy
Karaoke-ster



Ik niet, haha.
Lefacumis
Wereldberoemd



Le me, ik zend zo in c;

Heb je het bewerkt?
ArtikelTeam
YouTube-ster



Le me, ik zend zo in c;

Oeh spannend!
Tianmi
Straatmuzikant



Ik niet, haha.

ArtikelTeam
YouTube-ster



Le me, ik zend zo in c;

Oeh spannend!

Ben je Anke of Fabienne? sos

Ja wie ben ik nou eyebrows
Lefacumis
Wereldberoemd



Oeh spannend!

Ben je Anke of Fabienne? sos

Ja wie ben ik nou eyebrows

sws Anke
Lefacumis
Wereldberoemd



O nee Fabienne want Anke is sinds gisteren niet online geweest
Lefacumis
Wereldberoemd



O nee Fabienne want Anke is sinds gisteren niet online geweest
ArtikelTeam
YouTube-ster



Wat jammer dat er niet heel veel hier meedoen, maar de gene die wel meedoen good luck!
ArtikelTeam
YouTube-ster



O nee Fabienne want Anke is sinds gisteren niet online geweest

Ejj jij hebt me door eyebrows
ArtikelTeam
YouTube-ster



Eigenlijk wil ik best graag weer terug in het yt, maar ben er net uit gegaan <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Ik zou denk ik gewoon solliciteren, dan zullen Anke en ik het er over hebben en misschien nemen we je wel terug. Want de ervaring heb je wel.
Mylimasis
YouTube-ster



Oeh spannend!

Ben je Anke of Fabienne? sos

Ja wie ben ik nou eyebrows

(a)
Account verwijderd




Nope haha.
ArtikelTeam
YouTube-ster



Eigenlijk wil ik best graag weer terug in het yt, maar ben er net uit gegaan <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>'>

Ik zou denk ik gewoon solliciteren, dan zullen Anke en ik het er over hebben en misschien nemen we je wel terug. Want de ervaring heb je wel.

Ja maar ik weet gewoon van mezelf dat ik het niet nakom om die filmpjes te maken :/

Hmm ja, dan zou ik het denk ik niet doen. Want we zoeken wel echt mensen die dat wel doen. Aangezien we met 2 nu dubbel werk hebben.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste