Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Waar is de THG competitie heen?
Anoniem
Wereldberoemd



Kan 'm niet meer vinden. xd
Account verwijderd




die komt morgen weer online 
Naya    schreef vandaag om 11:23:
Imagine schreef:
Waar is dat Hungegames ding? Om middernacht stond ie er nog xd.
Ja dat was een foutje van mij sad ik keek gisteren op de planning en dacht SHIT FENNE IK MOET MORGEN AL dus hadden we net op tijd alles af en 'm automatisch live gezet, bleek ik pas MORGEN te moeten, LOOOOOOOOOOOL. Morgen komt die terug XD
Anoniem
Wereldberoemd



die komt morgen weer online 
Naya    schreef vandaag om 11:23:
Imagine schreef:
Waar is dat Hungegames ding? Om middernacht stond ie er nog xd.
Ja dat was een foutje van mij sad ik keek gisteren op de planning en dacht SHIT FENNE IK MOET MORGEN AL dus hadden we net op tijd alles af en 'm automatisch live gezet, bleek ik pas MORGEN te moeten, LOOOOOOOOOOOL. Morgen komt die terug XD

Oh okey, thanks! c:
Tim
Wereldberoemd



idd!
Anoniem
YouTube-ster



idd!

i<3 jouw look omg o.o

Tim
Wereldberoemd



wrm staat die er nog steeds niet op ;o
Anoniem
Internationale ster



Hij is er morgen weer! Hij was een dagje te vroeg!
Anoniem
Wereldberoemd



Hij is er morgen weer! Hij was een dagje te vroeg!

Jup, ik zag het, but thanks! c:
Anoniem
Straatmuzikant



Als je al opgegeven hebt geld dat nog wel neem ik aan? c:
Anoniem
Popster



Wat? Welke competitie?
Anoniem
Wereldberoemd



Als je al opgegeven hebt geld dat nog wel neem ik aan? c:

Klopt, er zijn al 12 aanmeldingen. (:

@http://virtualpopstar.com/social/forum?category=2&topic=347059
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld