Imagine schreef: Waar is dat Hungegames ding? Om middernacht stond ie er nog xd.
Ja dat was een foutje van mij ik keek gisteren op de planning en dacht SHIT FENNE IK MOET MORGEN AL dus hadden we net op tijd alles af en 'm automatisch live gezet, bleek ik pas MORGEN te moeten, LOOOOOOOOOOOL. Morgen komt die terug XD
Imagine schreef: Waar is dat Hungegames ding? Om middernacht stond ie er nog xd.
Ja dat was een foutje van mij ik keek gisteren op de planning en dacht SHIT FENNE IK MOET MORGEN AL dus hadden we net op tijd alles af en 'm automatisch live gezet, bleek ik pas MORGEN te moeten, LOOOOOOOOOOOL. Morgen komt die terug XD
Waar is dat Hungegames ding? Om middernacht stond ie er nog xd.